Er det indbildning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Pullemulle

Jeg havde menstruation den 1. januar og ægløsning den 13.-14. (er ikke helt sikker, men det var dér jeg bemærkede meget hvidt udflåd som jeg normalt har ved ægløsning).

Jeg har har den sidste uges tid haft en underlig stikken i maven, ingen appetit og en smule kvalme. Det er nu også blevet til opkastning to gange, meget kraftigere stik i maven, ømme bryster og træthed (trætheden han selvfølgelig være normalt frdi jeg er teenager). Jeg har også været meget følsom på det sidste, let ved at blive ked af ting jeg normalt ville kunne bære over med. Dog er appetitten kommet tilbage.

Jeg går på efterskole og en af mine lærere har lagt mærke til min "mærkelige opførsel", at jeg har været en del fraværende (ikke kun fysisk, også mentalt), hvilket jo har været på grund af kvalmen og de få gange opkastning. Han troede at jeg var fraværende fordi jeg ikke kunne lide ham og hans timer, men der er jo ikke tilfældet, og har jeg fortalt ham. Men mit problem er jo at jeg endnu ikke kan fortælle noget da jeg ikke ved om jeg er gravid. Jeg kunne godt have det på fornemmelsen, men der er jo stadig noget tid til jeg kan teste.

Kan symptomer på graviditet komme så tidligt? Eller er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg tænker ikke så meget over det til hverdag, men når det begynder at stille eller jeg får kvalme, så kan jeg ikke undgå det.

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

SussieThyssen

Pullemulle skriver:

Jeg havde menstruation den 1. januar og ægløsning den 13.-14. (er ikke helt sikker, men det var dér jeg bemærkede meget hvidt udflåd som jeg normalt har ved ægløsning).

Jeg har har den sidste uges tid haft en underlig stikken i maven, ingen appetit og en smule kvalme. Det er nu også blevet til opkastning to gange, meget kraftigere stik i maven, ømme bryster og træthed (trætheden han selvfølgelig være normalt frdi jeg er teenager). Jeg har også været meget følsom på det sidste, let ved at blive ked af ting jeg normalt ville kunne bære over med. Dog er appetitten kommet tilbage.

Jeg går på efterskole og en af mine lærere har lagt mærke til min "mærkelige opførsel", at jeg har været en del fraværende (ikke kun fysisk, også mentalt), hvilket jo har været på grund af kvalmen og de få gange opkastning. Han troede at jeg var fraværende fordi jeg ikke kunne lide ham og hans timer, men der er jo ikke tilfældet, og har jeg fortalt ham. Men mit problem er jo at jeg endnu ikke kan fortælle noget da jeg ikke ved om jeg er gravid. Jeg kunne godt have det på fornemmelsen, men der er jo stadig noget tid til jeg kan teste.

Kan symptomer på graviditet komme så tidligt? Eller er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg tænker ikke så meget over det til hverdag, men når det begynder at stille eller jeg får kvalme, så kan jeg ikke undgå det.

Håber i kan hjælpe mig

Vi har jo kun d. 17. i dag...så hvis du skulle være blevet gravid d. 14. så kan du ikke allerede have symptomer.
Men, der florerer en virus som godt kan strække sig over en uges tid eller mere, der giver kvalme og opkast on and off.

Det du skal afgøre med dig selv er, om din sidste mens opførte sig anderledes end den plejede, for man kan godt være gravid, selvom man har mens.
Så hvorfor ikke bare se at få testet, så du kan få ro i sindet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. januar 2011

SaNiNa

Tja jeg har jo aldrig været i tvivl om en graviditet.

hvad æl omkring d. 20 december og d. 26 december er jeg 110% på jeg er gravid.

Så tja men kroppen kan jo også spille dig et pus. Der er nok ikke andet at gøre end at vente og se hvad testen siger til den tid

Anmeld

17. januar 2011

Pullemulle

SussieThyssen skriver:

Vi har jo kun d. 17. i dag...så hvis du skulle være blevet gravid d. 14. så kan du ikke allerede have symptomer.
Men, der florerer en virus som godt kan strække sig over en uges tid eller mere, der giver kvalme og opkast on and off.

Det du skal afgøre med dig selv er, om din sidste mens opførte sig anderledes end den plejede, for man kan godt være gravid, selvom man har mens.
Så hvorfor ikke bare se at få testet, så du kan få ro i sindet.

Kærligst
Sussie

Jeg vil mene at min sidste mens var som den altid har været, ingen ændring der. Og jeg havde allerede tænkt den tanke, så jeg tog en test i sidste uge, men den viste negativ.. Så skulle jeg være blevet gravid kan det nok kun være fra denne måned, med mindre min krop har svært ved at producere hcg.

Anmeld

17. januar 2011

Pullemulle

Sanne og Nicklas skriver:

Tja jeg har jo aldrig været i tvivl om en graviditet.

hvad æl omkring d. 20 december og d. 26 december er jeg 110% på jeg er gravid.

Så tja men kroppen kan jo også spille dig et pus. Der er nok ikke andet at gøre end at vente og se hvad testen siger til den tid

Der er jo ikke andet at gøre end at vente, så det må jeg gøre.

Anmeld

17. januar 2011

camillahej

for dig

Anmeld

17. januar 2011

FamilienSørensen

Pullemulle skriver:

Håber i kan hjælpe mig

Hvis du ikke er syg, så vil jeg mene det er indbildning.

Meeeen kommer din mens ikke om 1-2 uger så prøb en graviditets test. Det kaaan jo være

Tro mig jeg har prøvet i 15 mdr. at blive gravid i næsten alle de 15 mdr. havde jeg en graviditets indbildning haha hver evig eneste måned. Åh jeg føler jeg har kvalme skat! Skat jeg har lyst til syge ting! Skat synes du ikke min mave er stor, jeg er helt sikker gravid! Og vi brugte 20 kr på gravitetsteste næsten hver 3 måned

Håber du kan bruge det til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.