Ny herinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

Maria Jensen

:$:)Hej med jer allesammen8D
Ja jeg har også været en flittig bruger af NB 2005, men bruger det sjældent nu, ogs fordi der ikke sker så meget derinde.
Er der nogle fra Nordsjælland herinde???

Jeg er mor til en dejlig dreng på 2 år, kommer fra græsted har en forovet gennem 7 år til maj.

Håber at få en masse gode venner og gode sjove skriverier... (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

Pia.

Hej Maria og velkommen til...

Jeg er også en gammel bruger af NB - men har ikke været der meget længe... men har stadig kontakt med nogle skønne piger der fra...

Denne her side er super, og fyldt med søde mennesker... Jeg er mor til tre skønne børn - Mikkel på 9 år Mille på 5 år & Mads på 2 år, Jeg er gift med deres søde far og det har vi været i 10 år i år...

Velkommen til Knus fra Pia.

Anmeld

20. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Maria..

Velkommen til siden.. :D
Jeg har aldrig brugt NB..
Jeg har en søn på 2 år, han hedder Mikkel.. Jeg bor sammen med hans far, som jeg har været kærester med i næsten 5 år.. Vi bor i eget hus på Mors... Det var lidt om mig...

Knus fra Camilla.

Anmeld

20. februar 2008

Doktor Doolittle

Velkommen Maria :))
Jeg har også været addicted NB-bruger, nu er jeg glad her :D Jeg er fra København hvor jeg bor sammen med min dejlige kæreste gennem 7 år. Sammen har vi 2 skønne drenge, Theodor på snart 6 og William på halvandet.
Jeg er læge og ved at færdiggøre min ph.d., Michael er snart færdig på IT-universitetet som IT-arkitekt. Det var lidt om os.
Jeg håber og tror, du bliver rigtig glad for at være herinde :)
Knus fra Tina

Anmeld

21. februar 2008

sanne

hej maria
er også ny herinde har også brugt nb. jeg bo i nordsjælland med min mand og mine 3 børn og min hund, mine børn er 5år og 17mdr. og 5mdr. det var lidt om os

hilsen sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.