Ville du købe en dyr test eller vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Anonym trådstarter

Hej.

Da jeg fik min søn for nogle år siden havde jeg mense smerter i starten, derfor tog jeg først testen da jeg var 5 dage over tid, da jeg troede at det var den der var på vej.

Onsdag og torsdag havde jeg mense smerter og ar endnu ikke fået min mens. Men tig i fredags og i dag en billig test fra netto -begge negative.

Ville du købe en dyr fra apoteket eller vente på at mensen dukker op?
Jeg føler mig ikke på nogen måde gravid (mener ar ingen tegn wehat so ever), men den plejer ikke at være så forsinket?? Mon den bare udebliver for første gang i mit liv (uden grund)
Hilsen mig -der er nød til at være anonym da familien ikke ved at vi prøver igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Kvindemin

Jeg ville vente på mens. Tror ikke de dyrere er 'bedre' end dem fra netto :)

Anmeld

16. september 2008

Mathilde

Jeg tror ikke jeg ville kunne vente på min mens. skulle komme... Men i stedet for at købe en dyr test, ville jeg nok køre ud til lægen med en urinprøve og få dem til at teste. Det er billigere:)
Jeg kender også én som testede negativ 5 gange med hjemmetests og da hun så fik en test hos lægen, viste den positiv.

Held og lykke:)

(H)Mathilde

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Hej jeg ville afl. en urinprøve hos lægen den er gratis og den fortæller jo om du er eller ikke er gravid...

Men går man pænt og venter på at Tante Rosa kommer ja så kan hun godt lade vente på sig...

Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hej jeg ville afl. en urinprøve hos lægen den er gratis og den fortæller jo om du er eller ikke er gravid...

Men går man pænt og venter på at Tante Rosa kommer ja så kan hun godt lade vente på sig...

Majbritt(H)

Ville du også gøre det efter blot en uge over tid?? Skal man bestille tid eller bare aflevere en om morgenen til sekretæren??
Hilsen mig

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Anonym skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Ville du også gøre det efter blot en uge over tid?? Skal man bestille tid eller bare aflevere en om morgenen til sekretæren??
Hilsen mig

Ja ellers vent til på mandag... Du tager bare ned til sekretæren og afl. den og ber om at få den testet for graviditet... Nogle gange får man svar med det samme, andre gange hvis de har travlt, kan man ringe og få svaret...

Held og lykke...

Er det den første???

Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

Anonym trådstarter

Nej det er nummer to, men ved den første kunne testen besvare mit spørgemål.
Jeg har fri på fredag, så prøver jeg og ser om de vil hjælpe mig eller sender mig væk igen.
Hilsen mig

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Anonym skriver:

Nej det er nummer to, men ved den første kunne testen besvare mit spørgemål.
Jeg har fri på fredag, så prøver jeg og ser om de vil hjælpe mig eller sender mig væk igen.
Hilsen mig

God idé...

Pøj pøj...

Majbritt(H)

Anmeld

19. september 2008

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Hej.

Da jeg fik min søn for nogle år siden havde jeg mense smerter i starten, derfor tog jeg først testen da jeg var 5 dage over tid, da jeg troede at det var den der var på vej.

Onsdag og torsdag havde jeg mense smerter og ar endnu ikke fået min mens. Men tig i fredags og i dag en billig test fra netto -begge negative.

Ville du købe en dyr fra apoteket eller vente på at mensen dukker op?
Jeg føler mig ikke på nogen måde gravid (mener ar ingen tegn wehat so ever), men den plejer ikke at være så forsinket?? Mon den bare udebliver for første gang i mit liv (uden grund)
Hilsen mig -der er nød til at være anonym da familien ikke ved at vi prøver igen

jeg tro jeg have købt en klar besked fra apoteke....

Anmeld

19. september 2008

Skovurt

Jamen held og lykke med i dag så :D

- Jeg er ret sikker på at der ikke burde være nogen kvalitativ forskel på en "billig" og en "dyr" test - de er vist alle i omegnen af 98% sikre (er det ikke det der står der i...)

Anette
- som selv testede positivt på en test fra apoteket, og på en billig fra føtex (man skulle jo lige dobbelt tjekke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.