hmm, hvordan skal jeg starte..
Jeg havde en rigtig god veninde, vi brugte hinanden til rigtig meget. Hun var en lidt vild type der tog lidt stoffer indimellem. Men aldrig når vi var sammen. Nå men hun ringer og græder til mig og siger hun havde fået afvide at hendes chance for at få børn ikke er særlig stor. Jeg trøster hende osv. Der går så et par mdr. hvor jeg så får en besked fra hende at hun er gravid. Jeg bliver egentlig lidt sur, for det første fordi hun tog lidt stoffer, og hun skiftede fyrene ud ret tit. Men dette var med en eks kæreste siger hun, de havde fundet sammen igen efter en mdr. var hun gravid med ham, Men han ønskede slet ikke barnet og var ikke klar men hun pressede ham til det. det er så endt med hun at hun blev at alenemor. Jeg stod af da hun omkring 14uger henne tror jeg..
Jeg har så siden mødt hende nede i byen, men vi ser ikke på hinanden. Hendes kusine som hun snakker rigtig meget med er også gravid med termin på samme tid som mig. Men hun siger mig intet..
Jeg sidder bare nu og ønsker kontakten tilbage til hende, hun har ændret sig og jeg synes hun fortjener en chance.
Men hvordan gør jeg det lidt???
- Jeg dum som jeg er, har skrevet en sms til hendes nummer "hvad str. bruger din datter" bare for at se om det statdig er det samme nummer.
Har lige søgt på det over krak og det er hendes. Hun har lige skrevet "hvem er du" ... Og nu har jeg bare kolde fødder, fordi det hele var så barnligt den gang.
Jeg ved så også hun har en bedste veninde nu, og jeg er ret bange for at hun har en stor rolle i om vi nogensinde kommer på talefod igen.. Har ikke lyst til at blive gjort til grin i hele byen...
PLZZZ hjælp mig piger???
Anmeld