Idag måtte jeg også blive hjemme pga opkast/kvalme on/off... 
Jeg ringede til min Jobkonsulent og vil snakke med hende om det, hvordan det stod til og fortalte samtidig med at jeg var gravid.. 
Hun tog rigtig pænt... Jeg sagde til hende hvorfor jeg ikke kom idag og det syntes hun lød noget så træls.. Fortalte om den første graviditet at det var kvalme/opkast hele vejen igennem.. Det orker jeg slet ikke denne gang her også..
Vi blev enige om at jeg tager en dag af gangen og ser ud hvordan det så går.. Men skal huske og ringe til chefen på værkstedet og sige at jeg ikke kommer... Hun vil med det samme gå ud på værkstedet og informere chefen og projektlederne om hvorfor jeg ikke kommer og hvad aftalen er med mig.
Jeg er rigtig træt af at skulle være hjemme pga det. Jeg prøver ihærdigt at få væske ned og spise, det ryger op alligevel..
Jeg kæmper videre..
Jeg ringede til lægen til morgen og bestilte tid til 1. graviditets undersøgelse som så ikke blev til noget... På Fredag skal jeg ind til en sygeplejerske og udfylde nogen papir - Aner ikke hvad for nogen papir.. Når jeg er så 9+2 skal jeg ind og have taget blodprøver.. Og noget tid efter dette skal jeg til den endelige graviditetsundersøgelse...
Jeg nævnte overfor lægen at jeg døjer med kvalme/opkast on/off og han havde ikke sådan noget at sige end, at det var da træls...
Ja bare lige lidt herfra...
Anmeld