Hun tog det nu meget pænt... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Mira0911

Idag måtte jeg også blive hjemme pga opkast/kvalme on/off... 

Jeg ringede til min Jobkonsulent og vil snakke med hende om det, hvordan det stod til og fortalte samtidig med at jeg var gravid.. 

Hun tog rigtig pænt... Jeg sagde til hende hvorfor jeg ikke kom idag og det syntes hun lød noget så træls.. Fortalte om den første graviditet at det var kvalme/opkast hele vejen igennem.. Det orker jeg slet ikke denne gang her også.. 

Vi blev enige om at jeg tager en dag af gangen og ser ud hvordan det så går.. Men skal huske og ringe til chefen på værkstedet og sige at jeg ikke kommer... Hun vil med det samme gå ud på værkstedet og informere chefen og projektlederne om hvorfor jeg ikke kommer og hvad aftalen er med mig. 

Jeg er rigtig træt af at skulle være hjemme pga det. Jeg prøver ihærdigt at få væske ned og spise, det ryger op alligevel..  Jeg kæmper videre.. 

Jeg ringede til lægen til morgen og bestilte tid til 1. graviditets undersøgelse som så ikke blev til noget... På Fredag skal jeg ind til en sygeplejerske og udfylde nogen papir - Aner ikke hvad for nogen papir.. Når jeg er så 9+2 skal jeg ind og have taget blodprøver.. Og noget tid efter dette skal jeg til den endelige graviditetsundersøgelse... 

Jeg nævnte overfor lægen at jeg døjer med kvalme/opkast on/off og han havde ikke sådan noget at sige end, at det var da træls... 

Ja bare lige lidt herfra... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Laulund87

Godt du fik fortalt det så de er klar over hvorfor du

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Godt du fik fortalt det så de er klar over hvorfor du

Ja er også mere lettet nu...  Frygtede at hun vil reagere sådan lidt, "Var det nu også planlagt" Nej nej... Hun blev helt vildt glad... 

Anmeld

17. januar 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Ja er også mere lettet nu...  Frygtede at hun vil reagere sådan lidt, "Var det nu også planlagt" Nej nej... Hun blev helt vildt glad... 

Mennesker der ikke tager sådan en nyhed pænt, er da også bare for underlige

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Mennesker der ikke tager sådan en nyhed pænt, er da også bare for underlige

Ja præcis... Man oplever da at nogle bliver sådan lidt mobset... 

Anmeld

17. januar 2011

Anitta J

hejsa da jeg var gravid led jegj også meget af kvalme og opkast som gjorde at jeg tabte mig for meget. jeg fik noget akupunktur i fødderne og efter det kastede jeg kun op en  gang resten af graviditeten og næsten ingen kvalme. måske det var et forsøg værd?

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

camian skriver:

hejsa da jeg var gravid led jegj også meget af kvalme og opkast som gjorde at jeg tabte mig for meget. jeg fik noget akupunktur i fødderne og efter det kastede jeg kun op en  gang resten af graviditeten og næsten ingen kvalme. måske det var et forsøg værd?

Første gang jeg var gravid prøvede jeg alverdens, både akupunktur, Seaband og flere forskellige piller blandt andet ingefær kapsler.. 

Ja det kan jo være det har en bedre effekt denne gang... 

Anmeld

17. januar 2011

Anitta J

MoarJ skriver:

Første gang jeg var gravid prøvede jeg alverdens, både akupunktur, Seaband og flere forskellige piller blandt andet ingefær kapsler.. 

Ja det kan jo være det har en bedre effekt denne gang... 

okay det var jeg ik klar over
men ja kan da være det er anderledes denne gang!

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

camian skriver:

okay det var jeg ik klar over
men ja kan da være det er anderledes denne gang!

Ja det vil jeg håbe rigtig meget...  Nej du kunne ikke vide hvordan det var første gang... Nu ved du det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.