Min lille skat er syg igen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

MaleneG

Årh så er mors lille guldklump syg igen, og denne gang er jeg rent faktisk noget nervøs.

Hun kaster meget op, bare det at hun kigger på en smule vand så brækker hun sig.. tidligere i på dagen kastede hun op 6 gange inden for en time, og nu er hun selvfølgelig meget udmattet, og sover meget. Der er ingen feber i sigte, så det er desværre ikke pga det.

Det startede igår eftermiddags ved en fem tiden, så nu synes jeg godt nok tiden må gå stærkt indtil vi skal til lægen lidt i elleve i dag. Håber de kan give hende noget så hun kan holde lidt væske i sig. hun plejer aldrig at være udmattet, slap og ikke gide noget selvom hun har haft tårnhøj feber. Så det er jo helt omvendt af hvordan det plejer at være. hm, ja bare lidt bekymring herfra, når ens et og alt ikke har det så godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Bare mig..

MaleneG skriver:

Årh så er mors lille guldklump syg igen, og denne gang er jeg rent faktisk noget nervøs.

Hun kaster meget op, bare det at hun kigger på en smule vand så brækker hun sig.. tidligere i på dagen kastede hun op 6 gange inden for en time, og nu er hun selvfølgelig meget udmattet, og sover meget. Der er ingen feber i sigte, så det er desværre ikke pga det.

Det startede igår eftermiddags ved en fem tiden, så nu synes jeg godt nok tiden må gå stærkt indtil vi skal til lægen lidt i elleve i dag. Håber de kan give hende noget så hun kan holde lidt væske i sig. hun plejer aldrig at være udmattet, slap og ikke gide noget selvom hun har haft tårnhøj feber. Så det er jo helt omvendt af hvordan det plejer at være. hm, ja bare lidt bekymring herfra, når ens et og alt ikke har det så godt.

Årh, lille pus da, hvor er det sguda synd for hende..

Hvordan gik det så?

Håber snart hun er rask så..

Hvad med lidt æblejuice? Det kan hjælpe meget, eller Cola, for det er godt mod en sådan træls mave

God bedring med hende!

Anmeld

19. januar 2011

MaleneG

~~M.Nielsen~~ skriver:

Årh, lille pus da, hvor er det sguda synd for hende..

Hvordan gik det så?

Håber snart hun er rask så..

Hvad med lidt æblejuice? Det kan hjælpe meget, eller Cola, for det er godt mod en sådan træls mave

God bedring med hende!

Jamen det var overstået igen tirsdag morgen, nu er vi så bare havnet i den situation at hun har fået et mystisk udslæt, så nu skal vi til doktor manden igen i morgen formiddag for at se hvad det så er for noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.