hvornår stopper man med flyverdragt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

mor-til-vanessa

hvornår er det for "varmt" til at have flyverdragt på???

så mange børn nede i byen i weekenden uden flyverdragt på, så kom bare til at tænke på om det var nu de ikke behøver den mere. min datter har den nemlig stadig på. synes bare ikke det var koldt i morges kl 09, der havde jeg kun en fleece trøje på.

så er det nok med kun en jakke nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

L.J.L

jeg skifter lidt ved Lauritz.

I weekenden har han ikke haft flyverdragt på, og havde den heller ikke på i morges på vej til vuggestue. Hvis det fryser uden for får han den på, ellers hvis det blæser meget.

Anmeld

17. januar 2011

Kaufie

Det synes jeg kommer an på hvor de skal hen og hvad de laver....

I weekenden havde vi også William på 3,5 med ude at handle blot i thermostøvler og jakke - men han kommer helt sikkert i flyverdragt i børnehaven - dels fordi de er ude i længere tid, dels fordi han der ikke altid står på fødderne, og jorden er våd og kold....

I williams børnehave er legepladsen meget åben, og ligger på toppen af en bakke med udsigt ud over en kridtgrav, så der bruger de flyverdragt ca. en måned før og en måned efter man gør mange andre steder.

Anmeld

17. januar 2011

Kamilla-m

mor-til-vanessa skriver:

hvornår er det for "varmt" til at have flyverdragt på???

så mange børn nede i byen i weekenden uden flyverdragt på, så kom bare til at tænke på om det var nu de ikke behøver den mere. min datter har den nemlig stadig på. synes bare ikke det var koldt i morges kl 09, der havde jeg kun en fleece trøje på.

så er det nok med kun en jakke nu??

altså min dreng på tre år har stadig flyverdragt på. og det bliver han ved med til der ikke er alt det sjap og is uden for, skal vi bare gå til købmanden osv får han bare jakke på, men børnehave og længere ture er det flyverdragt!

og min pige på seks mdr, har en fleecflyverdragt på når hun er ude og sove i barnevognen .

Anmeld

17. januar 2011

A.

ja men det er nok forskelligt min dreng på 2½ haft det sidste par dage kun jakke når vi skulle i vs eller går en lille tur da det er ikke så koldt og han har altid strømperbukser på under bukser og dyne i klapvognen

Anmeld

17. januar 2011

mor-til-vanessa

tak for jeres svar.

nu går min pige jo ikke så meget rundt endnu, hun mest i klapvognen når vi er ude. så der kan det godt være det er ok med en varm jakke. der er både lammeskind og dyne+tæppe i klapvognen og overlæder, så der tror jeg ikke hun kan fryse. hun har desuden og uld undertøj under hendes tøj 

tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.