Kæmpe gallonger og masse af L... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Diana...

Jeg har nok den mest charmerende lille datter  Hun laver simpelthen så mange lortebleer at jeg ikke kan følge med  Nogen gange når jeg kun lige og skifte hende også er der gevinst igen. Jeg husker slet ikke Lucas lavet så mange. det jo heldigvis gode tegn at det kommer ud MEN det er jo vild det her ha ha. Hvad med jeres hvor mange har i ca om dagen, jeg er virkelig måløs over hun kan komme ud med så meget he he 

Ja og så er mælken jo faldet til og de er bare KÆMPE, og jeg har store bryster i forvejen, de er så store at min mand synes det skræmmende   de er også mega voldsomt. 

Vi kæmper stadig lidt med amningen men det er blevet bedre, hun kan ikke rigtig forme den ene vorte så jeg bruger sutte briks det ende jeg også med med Lucas pga af samme problem, men jeg nået desværre at få nogen gode rifter denne gang så det gør godt NAS når jeg ammer, det hjælper heldigvis lidt med de suttebrikker. 

Storebror er bare så glad for lille søster han vil holde hende hele tiden,  putte hende, nusse hende møsse hende osv og NÅ JA så lære man da lige at sige Nadia før MOR Hmmm BANDIT. 

I får lige et billed af mine små vidunder. Da han opdage kameraet ville han jo heller have det end holde Nadia så derfor hans udtryk he he. 

Håber i alle har det godt med jeres nye babyer og at vi snart få en masse flere baby i gruppen KOM SÅ UD. 

Knus Diana

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

piadas

Dejligt med masser af mælk - det er heldigvis et positivt problem! Selvfølgelig med mindre det ender i brystbetændelse osv. Hvor lang tid tog det, før det løb til?

Uh ja, ømme brystvorter - det er nok noget af det, jeg IKKE ser frem til, men det går jo heldigvis over igen! Det er da lidt træls, at det er nødvendigt med suttebrikken, men hvis det er det, der skal til, så fred være med det.

Hvad med veer? Er du plaget af dem, når du ammer?

DEJLIGT med billedspam - jeg ELSKER billeder, så bare spam os i vildskab! For hvor ser hun bare dejlig ud - og det er da bare endnu mere dejligt med en storebror, der er vild med hende!

Mht. lortebleer kan jeg huske, at da vi fik Oliver, skiftede vi også bare ham konstant! Jeg tror, han sked mindst 5 gange om dagen. Da vi så fik Lea var det helt anderledes - der kunne gå op til 14 dage imellem, men de siger jo begge dele er normalt, når man ammer. Det er vist mere, når de får MME - så skal der vist helst være afføring hver dag...

Anmeld

17. januar 2011

Multebær

arrrrh jeg vil også have sådan en NU 

Hun er bare så skøn. Billederne med Lucas og Far er lige i skabet. 

Anmeld

17. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

JAAAA, DET VIL JEG OGSÅ!!

MASSER AF VESTØV TIL OS!

Anmeld

17. januar 2011

CA

He he hyggelig opdatering! Bæ og babser Godt du kan grine over alt det lort, så det ikke blir alt for surt. Håber der kommer helt styr på amningen snart!

Dejlige billeder - vi blir slet ikke misundelige! 

Anmeld

17. januar 2011

Diana...

piadas skriver:

Dejligt med masser af mælk - det er heldigvis et positivt problem! Selvfølgelig med mindre det ender i brystbetændelse osv. Hvor lang tid tog det, før det løb til?

Uh ja, ømme brystvorter - det er nok noget af det, jeg IKKE ser frem til, men det går jo heldigvis over igen! Det er da lidt træls, at det er nødvendigt med suttebrikken, men hvis det er det, der skal til, så fred være med det.

Hvad med veer? Er du plaget af dem, når du ammer?

DEJLIGT med billedspam - jeg ELSKER billeder, så bare spam os i vildskab! For hvor ser hun bare dejlig ud - og det er da bare endnu mere dejligt med en storebror, der er vild med hende!

Mht. lortebleer kan jeg huske, at da vi fik Oliver, skiftede vi også bare ham konstant! Jeg tror, han sked mindst 5 gange om dagen. Da vi så fik Lea var det helt anderledes - der kunne gå op til 14 dage imellem, men de siger jo begge dele er normalt, når man ammer. Det er vist mere, når de får MME - så skal der vist helst være afføring hver dag...

Ja med Lucas var det nemlig også sådan at der kunne gå flere dage mellem. Men Nadia skider os ud af huset he he. 

Mælken løb til 2 dage efter så det var dejlig hurtigt. Ja det er lidt træls med de suttebrikker men sådan er det jo bare når jeg har en dum vorte he he. Vi har så en lille mistanke om at hun har et lidt for kort tunge bånd (er det ikke det det hedder) Men både jdm og SP var i tvivl så hvis hun har så det meget lidt så det skal vi lige have undersøgt for det kan jo være derfor vi stadig kæmper lidt med amningen. 

Efter veer har jeg bare haft rigtig mange af især når jeg ammet men jeg har heldigvis ikke haft dem de sidste 2 dage, men det har godt nok plaget mig især fordi jeg er så øm i mine mave muskler. 

Jaa vi elsker billeder og vi vil snart se nogen billeder fra alle jer andre også VI venter sådan på jer HEP HEP HEP Og tons vis af VE-STØV til jer alle.

Anmeld

17. januar 2011

Diana...

Carina87 skriver:

He he hyggelig opdatering! Bæ og babser Godt du kan grine over alt det lort, så det ikke blir alt for surt. Håber der kommer helt styr på amningen snart!

Dejlige billeder - vi blir slet ikke misundelige! 

He he hvordan kan man andet de er jo vidunderlige. Heldigvis er det sådan noget tynd sjap deres lort lige nu så det er så nemt at orden hvis det var Lucas der lavet så meget havde jeg nok ikke smilt så meget af det he he 

Anmeld

17. januar 2011

Diana...

Multebær skriver:

JAAA FØD SÅ 

Anmeld

17. januar 2011

Multebær

Diana... skriver:

JAAA FØD SÅ 

Han ligger bare stadig oppe under ribbenene føles det som om  og så bevæger han sig rundt som om han er helt uforstyrret af at der skulle være blevet mindre plads til ham. Har dog oplevet tiltagende plukkeveer de sidste to dage. 

Anmeld

17. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

JAAAA, DET VIL JEG OGSÅ!!

MASSER AF VESTØV TIL OS!

Sig mig er det kun babypigerne der kommer frivilligt ud. Lader til at de drenge der er født er blevet sat igang - eller tager jeg fejl?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.