Ag har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Muffinmus

Ej, kæmpe tillykke med lynfødslen, sikke en omgang:-)

WUHUUU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

ka li ja

hvor vildt ))))

tillykke igen

Anmeld

17. januar 2011

Lise

WAUW!!!! glæder mig til at høre meget mere

TILLYKKE!!!!!!!!!

Anmeld

17. januar 2011

Marco2

Hej piger.

Tusind tak for lykønskninger 

Og jo det gik rigtig rigtig stærkt.

Skal nok skrive lidt mere en af de nærmeste dage, men jeg skulle jo lige nå at se håndboldkampen og VM-studiet og så ville lillepigen ikke vente mere.

Pludselig var veerne der og T fik kørt bilen frem, men da han kom ind igen kunne jeg mærke hendes hoved mellem benene. Han ringede til FG og sagde at jeg var i fødsel. De sendte en ambulance som ankom 5-6 minutter senere, og 11 minutter efter ankomsten på adressen var hun ude... Leveret på sofaen hjemme i stuen. Alt gik rigtig fint og jeg sprak slet ikke. De afmeldte lægen der var ringet efter for alt var fint og ca. 20 minutter senere ankom en jordemoder. Der var jo ikke nogen grund til at køre på Skejby når alt var gået fint.

Så vi sidder herhjemme og er nu en familie på 4. Meget surrealistisk men en super god fødsel.

Men som sagt skal nok lige skrive hele den "morsomme" historie senere. Men fødselsråd - invitér svigermekanikken på medister og stuvet hvidkål.

Tak igen.

Og tak til Siber for opdatering.

AG - lykkelig over så nem og god fødsel

Anmeld

17. januar 2011

Plysbjørnen

Hej piger.

Skal nok skrive lidt mere en af de nærmeste dage, men jeg skulle jo lige nå at se håndboldkampen og VM-studiet og så ville lillepigen ikke vente mere.

Pludselig var veerne der og T fik kørt bilen frem, men da han kom ind igen kunne jeg mærke hendes hoved mellem benene. Han ringede til FG og sagde at jeg var i fødsel. De sendte en ambulance som ankom 5-6 minutter senere, og 11 minutter efter ankomsten på adressen var hun ude... Leveret på sofaen hjemme i stuen. Alt gik rigtig fint og jeg sprak slet ikke. De afmeldte lægen der var ringet efter for alt var fint og ca. 20 minutter senere ankom en jordemoder. Der var jo ikke nogen grund til at køre på Skejby når alt var gået fint.

Så vi sidder herhjemme og er nu en familie på 4. Meget surrealistisk men en super god fødsel.

Men som sagt skal nok lige skrive hele den "morsomme" historie senere. Men fødselsråd - invitér svigermekanikken på medister og stuvet hvidkål.

Tak igen.

Det er da det man kalder en lyn-fødsel. Men godt alt gik vel, og stort tillykke med hende...

Anmeld

17. januar 2011

Tut

Marco2 skriver:

Hej piger.

Tak igen.

Åh Kære AG, hvor er det skønt at læse.

(hvorfor vræler jeg altid når nogen jeg holder af føder et barn?)

STORT tillykke med lillesøster!

Knus tut

Anmeld

17. januar 2011

BellaT

Hold op, det er fantastisk!

Kan godt forstå at det må føles surrealistisk pludselig at ploppe en bebs ud, midt på sofaen og nu er hun her bare. Sådan lige pludselig og uden sygehus eller noget. Det er simpelthen vildt.

Og lige præcis sådan en artikel man falder over i Ude & Hjemme. Det er du nødt til!

Kæmpe rigtig meget TILLYKKE med lillesøster. Du er pænt sej!

Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.