Arhhh bliver snart sindsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

quar20

jeg har KÆMPET og KÆMPET med den amning i idag 2 måneder.. ( Ja liam er sørme hele 2 måneder idag - tiden flyver afsted )..!!

Og nu er jeg bare ved at blive sindsyg..!! Liam fik sin første flaske MME fordi jeg ikke kunne få produceret nok mælk til at mætte ham fra han var 4 uger til han var 7 uger..! Så har vi været indlagt i godt 1 uge og der tog jeg tyren ved hornene og valgte at ligge i sengen på sygehuset KONSTANT med brystet fremme og det har nu gjort så jeg har nok mælk til at mætte ham JUBIII...!!

MEN MEN MEN - Han spiser STADIG hver 1-2 time og jeg er ved at blive SINDSYG..!! Jeg syntes bare jeg ammer KONSTANT.. Så har vi købt diverse sutter, for min SP. sagde vi ku prøve at holde ham hen med sutten sådan han ihvertfald spiste hver 2½ time så vi måske så ku strække den 3 timer efter noget tid..!! Men NÆ NEJ han vil bestemt ikke have de skide sutter og har prøvet alle mærker, bestilt dyre sutter og der er bare INTET der virker..!!

Har i nogle ideér til hvad dælen jeg skal gøre?!..

Knus og Kram fra en meget træt og ked mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Mor Christa

Uhh, jeg føler med dig ..

Min knægt er næsten 6 uger nu, og han spiser også meget ofte - ja også omkring en gang hver 1½ - 2 timer. Vi kan dog være så heldige at han sover i en 3-4 timer i streg uden at vågne og vil have mad , og om natten er han egentlig også god nok til ikke at ville spise.

Men jeg kan sågar opleve at han LIGE har spist og så omkring 15 minutter senere kan han skrige og skrige, og det eneste der hjælper er brystet..
MEN hvis jeg VIRKELIG er træt af at han spiser så ofte (det genere mig egentlig ikke så meget at jeg skal amme tit), det er at først giver jeg ham det ene bryst, indtil han stopper - så op og bøvse og tilbyde det samme bryst indtil han stopper. Så går jeg ud og pusler ham og har "vågen-tid" med ham i ca 20 minutter. Så tilbyder jeg ham det andet bryst (også selvom han ikke selv beder om det) indtil han stopper - og hvis han så ikke sover dybt endnu, så tilbyder jeg ham igen af andet bryst. Det plejer at slå ham fuldstændig ud i en 3-4 timer Skønt.

Det tager dog lidt tid, men på den anden side er jeg jo på barsel, så det gør jo ikke noget

Håber ik det blev for uoverskueligt eller langtrukket

Anmeld

17. januar 2011

roenlund

Min Liam spiser også rigtig tit, men jeg gør lidt ligesom misschrista amme flere gange med kort mellemrum og så sove. Jeg gør det om formiddagen hvorefter han sover i op til 3½ time og om aftenen lige før jeg går i seng så jeg kan få et par timer i træk før han er på igen...

Anmeld

17. januar 2011

Anitta J

de første 2½ måned var jeg limet til sofaen. min datter sad konstant ved brystet, ellers skreg hun voldsomt meget. her hjalp sutten heller ik. det var meget frustrerende. det var ik fordi hun ik var mæt nok, det var nok bare der hun fandt mest tryghed. hun kunne heller ik sove medmindre hun lagde op af mit bryst eller sin fars mave. jeg måtte bide i det sure æble og vente på hun selv lidt efterlidt kunne være vækfra brystet i 2½- 3 timer af gangen. så mit råd er at blive ved selvom det er skide frustrerende at sidde der hele tiden. det er nok et behov din søn har

Anmeld

17. januar 2011

quar20

1000 tak piger..!!

Jeg føler bare jeg har prøvet ALT - og har virkelig kæmpet med den her amning..!! Og har stadig lyst til at amme fuldt nu hvor vi langt om længe har fåët genetableret amningen..!!

Men syntes bare det er SÅ hårdt..!! Jeg har prøvet at amme indtil han siger stop, så bøvse, så tilbyde brystet igen, så bøvse, så ble, så amme igen til han siger stop, så bøvse, så snakke også amme igen - men problemet er bare at selvom han bliver fyldt godt op i maven, så er han bare så afhængig af de bryster så han skal helst mærke dem hver 30min ca..!! Og jeg er faktisk ved at være godt træt af at jeg bliver nød til at gå ud af føtex med en meget ked af det dreng, for at sætte mig i bilen for lige at sidde 5 minutter med brystet fremme så han lige sutter lidt, også kan jeg gå ind og handle igen og forfra..

Anmeld

18. januar 2011

ML

Puha, det lyder godt nok også volsomt. Jeg synes også jeg ammede rigtig ofte de første par måneder, men jeg tilbød ofte brystet før han overhoved bad om det. Men hvis det er hver halve time så kan jeg godt se det bliver lidt for hårdt i længden. Hvad med en slynge? hjælper det ikke? For han er jo ikke sulten hver gang... Det lyder jo som tryghedsbehov, måske kunne en slynge hjælpe med det? Nogle af dem kan man faktisk også amme mens de ligger i...

Held og lykke med det i hvert fald, og husk at det bare er en fase, pludselig ændrer det sig igen og han har slet ikke så meget brystbehov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.