Uhh, jeg føler med dig
..
Min knægt er næsten 6 uger nu, og han spiser også meget ofte - ja også omkring en gang hver 1½ - 2 timer. Vi kan dog være så heldige at han sover i en 3-4 timer i streg uden at vågne og vil have mad , og om natten er han egentlig også god nok til ikke at ville spise.
Men jeg kan sågar opleve at han LIGE har spist og så omkring 15 minutter senere kan han skrige og skrige, og det eneste der hjælper er brystet..
MEN hvis jeg VIRKELIG er træt af at han spiser så ofte (det genere mig egentlig ikke så meget at jeg skal amme tit), det er at først giver jeg ham det ene bryst, indtil han stopper - så op og bøvse og tilbyde det samme bryst indtil han stopper. Så går jeg ud og pusler ham og har "vågen-tid" med ham i ca 20 minutter. Så tilbyder jeg ham det andet bryst (også selvom han ikke selv beder om det) indtil han stopper - og hvis han så ikke sover dybt endnu, så tilbyder jeg ham igen af andet bryst. Det plejer at slå ham fuldstændig ud i en 3-4 timer
Skønt.
Det tager dog lidt tid, men på den anden side er jeg jo på barsel, så det gør jo ikke noget 
Håber ik det blev for uoverskueligt eller langtrukket 

Anmeld