Monski skriver:
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, Anthon er bare blevet så syg.
Han har været hjemme fra dagpleje i sidste uge fra mandag-onsdag, men både torsdag og fredag gik det rigtig fint og i fredags gik han endda for første gang :') men lørdag morgen under morgenmaden kastede han op og var rigtig dårlig hele dagen. Han ville kun sidde oppe hos enten mig eller hans far og normalt har han alt for meget krudt i rumpen til det. Han ligger bare hele dagen og kigger - han siger ingen ting, eller smiler eller noget som helst.
Og han har ikke feber?! Nu har han så været sådan hele lørdag og søndag og han har stort set ikke spist noget de to dage.
Det skal så også lige siges at han har tabt 1,5 kg på 1 måned.
I starten troede jeg at det måske skyldes svampesporer i havregryn men jeg fandt ud af at det ikke er i det mærke vi køber.
Vi skal selvfølgelig til lægen som det første i morgen!!
Men er der nogle af jer der kan ha' nogen som helst idé til hvad det kan være?
hej,
vi har lige haft det samme her – en af mine piger blev ringet hjem fra vuggestue med feber og opkastninger, dagen efter var hun frisk igen, så begyndte hun at kaste op igen (men ingen feber), og sådan har det været on/off siden tirsdag.
i dag har hun været helt frisk og spist godt – virkelig dejligt, for hun har været SÅ sløj og slatten hele ugen, det var bare ikke til at holde ud at se på 
men ja, underligt at der ingen feber er. og af ingen af os andre er blevet syge 
men god bedring! jeg er sikker på det snart vender 
knus camilla, der er TRÆT af bræk 
Anmeld