syg, syg anthon :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Monski

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, Anthon er bare blevet så syg.

Han har været hjemme fra dagpleje i sidste uge fra mandag-onsdag, men både torsdag og fredag gik det rigtig fint og i fredags gik han endda for første gang :') men lørdag morgen under morgenmaden kastede han op og var rigtig dårlig hele dagen. Han ville kun sidde oppe hos enten mig eller hans far og normalt har han alt for meget krudt i rumpen til det. Han ligger bare hele dagen og kigger - han siger ingen ting, eller smiler eller noget som helst.
Og han har ikke feber?! Nu har han så været sådan hele lørdag og søndag og han har stort set ikke spist noget de to dage.
Det skal så også lige siges at han har tabt 1,5 kg på 1 måned.
I starten troede jeg at det måske skyldes svampesporer i havregryn men jeg fandt ud af at det ikke er i det mærke vi køber.
Vi skal selvfølgelig til lægen som det første i morgen!!

Men er der nogle af jer der kan ha' nogen som helst idé til hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Cris

Monski skriver:

Han har været hjemme fra dagpleje i sidste uge fra mandag-onsdag, men både torsdag og fredag gik det rigtig fint og i fredags gik han endda for første gang :') men lørdag morgen under morgenmaden kastede han op og var rigtig dårlig hele dagen. Han ville kun sidde oppe hos enten mig eller hans far og normalt har han alt for meget krudt i rumpen til det. Han ligger bare hele dagen og kigger - han siger ingen ting, eller smiler eller noget som helst.
Og han har ikke feber?! Nu har han så været sådan hele lørdag og søndag og han har stort set ikke spist noget de to dage.
I starten troede jeg at det måske skyldes svampesporer i havregryn men jeg fandt ud af at det ikke er i det mærke vi køber.

Jeg ville tage ham til lægen. Men min søn, den ældste, har haft noget lignende. Mange dag, hvor han ikke ville spise, var meget meget sløv og har hellere ikke haft feber. De kikkede på ham i børneafdeling, men de kunne ikke se noget. De sagde, at det er måske en virus i maven. Tit får de slet ikke feber, når virusen er i maven, men kroppen skal self. arbejde mod den. Det gik stille og rollig over, var i VS en dag og så blev han syg igen, denne gang med feber og host, men det er jo mere normalt. Jeg jeg ville tage afsted til lægen og høre, hvad de mener...

Anmeld

16. januar 2011

Milka

Monski skriver:

hej,

vi har lige haft det samme her – en af mine piger blev ringet hjem fra vuggestue med feber og opkastninger, dagen efter var hun frisk igen, så begyndte hun at kaste op igen (men ingen feber), og sådan har det været on/off siden tirsdag.

i dag har hun været helt frisk og spist godt – virkelig dejligt, for hun har været SÅ sløj og slatten hele ugen, det var bare ikke til at holde ud at se på

men ja, underligt at der ingen feber er. og af ingen af os andre er blevet syge

men god bedring! jeg er sikker på det snart vender

knus camilla, der er TRÆT af bræk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.