Så er mit vand gået og har begyndende veer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Marco2

Helluu gørlz.

I eftermiddags ved 17-tiden gik mit vand. Ikke nogen stor skylle, så var noget i tvivl.

Efter at have gået og "sjat-pisset" i 3 kvarter mente svigerfamilien lige at jeg skulle ringe på Skejby.

De mener også at mit vand er gået, og skulle så komme derud efter en time til halvanden, hvis ikke der kom gang i veerne.

Men de er så småt begyndt at komme tror jeg.

Det her er bare så anderledes end med Emily så jeg er sådan i tvivl om det hele.

Så tror sgu jeg er igang med at føde så småt...

Det er altså liiidt underligt det her. Og føler mig på en underlig måde snydt... Jeg skulle jo IKKE føde nu. Jeg skulle jo til at nyde at have barsel!! Men når først vandet er gået er der jo ikke nogen vej udenom. Så skal bebsen jo ud inden alt for længe...

Nå men det var lige dagens nyhed fra mig af...

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

CA

Uh spændende! Jeg skal da gerne tage fødslen for dig, hvis du ikke lig er helt klar Ej, ønsker dig en rigtig god fødsel og glæder mig til opdatering. Pøj pøj med det 

Anmeld

16. januar 2011

Riksen

Hvor er det dejligt! Jeg håber det bliver et godt forløb - glæder mig til at læse din FB og se billeder af vidunderet.

God arbejdslyst Og når du er færdig, må du meget gerne sende mig lidt vestøv.

Kram fra mig

Anmeld

16. januar 2011

Lulle25

Sikke en dejlig nyhed. Og vi kan godt bytte er i uge 30 og gider ikke være gravid mere Ej spøg til side.

Håber du får en rigtig dejlig fødsel og en skøn skøn lille baby i armene inden så længe. Sender ve støv og glæder mig til at høre om forløbet og selvfølgelig se billeder af vidunderet

God fødsel

Knus Louise

Anmeld

16. januar 2011

blomst84

Held og lykke massere af ve-støv herfra.... Håber du får en god fødsel og jeg glæder mig til at læse FB og se billeder!! Hvor er det dejligt med alle de babyer god arbejdslyst herfra

Anmeld

16. januar 2011

DK

Hej

Jeg har liiiige fået tændt for min mobil! Den har været slukket i dag, for at undgå alle de der "har du født sms'er?".

Og hvad tikker der ind: En sød sms fra dig om at vandet er gået! Men skønt med en update herinde fra dig allerede! Jeg vil vogte over telefonen fra nu af, og glæder mig SÅ meget til at modtage et fødsels-sms!!!

Jeg krydser fingre for gode veer inden de 24 timer er gået!

Pøj pøj herfra! Han en FANTASTISK fødsel!

Uhh... husk at send ve-støv i retning mod os andre, når det hele er ovre 

Anmeld

16. januar 2011

Lene76

Ja ja Ag sådan.... godt du fik vasket tøjet den anden dag

Glæder mig allerede til at læse mere imorgen og se billeder af lillesøster

Hep hep

Anmeld

17. januar 2011

Maria-s

Uhhh!! Har først lige åbnet computeren nu her og hvad ser man så?? Endnu en dejlig fødsel på vej!!

Håber alt forløber som det skal og at du får en god oplevelse. Alle positive tanker herfra, glæder mig til at høre hvordan det er gået

Anmeld

17. januar 2011

Multebær

Lene76 skriver:

Ja ja Ag sådan.... godt du fik vasket tøjet den anden dag

hehe det tænkte jeg også lige på det med tøjet

Rigtig god fornøjelse eller skal man sige arbejdslyst. Glæder mig meget til photo og beretning. 

Husk at ve-støv straks skal spredes ud over den resterende gruppe - vi er vist et par stykker som er yderst klar på at modtage 

Anmeld

17. januar 2011

piadas

Nu er der da bare kommet gang i den!Flere babyer!

Uh, jeg ved næsten ikke, om jeg skal sende heppekoret på banen! Måske har du allerede født?!!

Nå, jeg gør det lige for en sikkerheds skyld!

Men snyd - jeg vil også have min baby nu! Min store datter råber også dagligt af min mave - KOM NU UD!!! Og det har hun gjort siden, jeg var 37+0, hvor jeg fortalte hende, at nu måtte lillesøster godt komme ud!

Jeg GLÆDER mig til opdatering!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.