NF i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

så klader NF i morgen uh hvor er jeg spændt og en smule nervøs! andre som lige har været til NF og evt. kunne vise mig et billede af den lille ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

kalder*

Anmeld

18. januar 2011

Julymama

Held og lykke ))) kan regne ud at du var derhenne i går, så håber alt gik som det skulle ..

Jeg var selv til NF d. 4 januar, havde været meget nervøs men fik tallene 1:6000, og det var dejligt.

Hørte hjertelyd, og fik 6 gode billeder (et af dem er lagt som billede af mit barn, under min profil)

Håber du havde en god oplevelse ))

Anmeld

18. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Julymama skriver:

Held og lykke ))) kan regne ud at du var derhenne i går, så håber alt gik som det skulle ..

Jeg var selv til NF d. 4 januar, havde været meget nervøs men fik tallene 1:6000, og det var dejligt.

Hørte hjertelyd, og fik 6 gode billeder (et af dem er lagt som billede af mit barn, under min profil)

ej hvor fint - må lige ind og se dine billeder ! desværre fik jeg ikke hørt dens hjerte?? underligt jeg ik fik muligheden ?! men ellers gik det kanon godt..  lav risiko ovs smukt smukt.

glæder mig det gik ligeså godt med dig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Julymama skriver:

- sorry misforstod vids med de NF billeder - som jeg troed du havde i mappen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.