Så syg så han ud den 10 jan /indlagt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

H+S Skjolgborg.

SussieThyssen skriver:

Nååh stakkels lille trold.
Uf ja, det er slemt når de er så syge, men godt han kom vel igennem det.

Kærligst
Sussie

Ja det går da meget bedre med ham dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Laulund87

Øv sådan så Maria også ud i fredags med 40 i feber. Stakkels børn

Anmeld

16. januar 2011

Cris

Nøj hvor ser han syg ud! Stakkels! Tør du at tage ham i VS i morgen? For han må være stadig noget svag og der sker meget i VS, jeg håber, at han ikke kommer hjem helt færdig!

Anmeld

16. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Cris skriver:

Nøj hvor ser han syg ud! Stakkels! Tør du at tage ham i VS i morgen? For han må være stadig noget svag og der sker meget i VS, jeg håber, at han ikke kommer hjem helt færdig!

ja han var godt nok syg i søndag/mandag.... Ja jeg tør godt send ham derned ingen feber de sidste 4 dag og han er færdig i morgen med pencilin til middag lige pencilin to gang i nu...? bor 80 m fra vuggestuen så kan på 3 min være derned hvis de ringer efter mig...

Mvh Henriette

Anmeld

16. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Laulund87 skriver:

Øv sådan så Maria også ud i fredags med 40 i feber. Stakkels børn

ja ikke rart.....

Anmeld

16. januar 2011

Cris

Henriettemortil4 skriver:

ja han var godt nok syg i søndag/mandag.... Ja jeg tør godt send ham derned ingen feber de sidste 4 dag og han er færdig i morgen med pencilin til middag lige pencilin to gang i nu...? bor 80 m fra vuggestuen så kan på 3 min være derned hvis de ringer efter mig...

Mvh Henriette

Nå ok, 4 dage uden feber, jeg havde ikke læst det. Så kan han godt tåle lidt at være ude

Anmeld

16. januar 2011

twinboys

Ååååhhh det løber mig koldt ned af ryggen at se sådanne billeder,... Har stået rigtige mange gange, ja alt for mange gange ved mine drenges sygesenge på mange sygehuse rundt omkring i Danmark og været ved at miste dem mange gange... Så pyyyyhhh hårdt at se din lille dreng ligge sådan...

Håber han er helt ovenpå igen....

Majbritt

Anmeld

16. januar 2011

Gyllibik

Nuuhh lille pus. Han dejlige kinder er jo knald røde. God bedring

Anmeld

16. januar 2011

Najsen86

nårh hvor synd for den lille mand!

Anmeld

16. januar 2011

H+S Skjolgborg.

twinboys skriver:

Ååååhhh det løber mig koldt ned af ryggen at se sådanne billeder,... Har stået rigtige mange gange, ja alt for mange gange ved mine drenges sygesenge på mange sygehuse rundt omkring i Danmark og været ved at miste dem mange gange... Så pyyyyhhh hårdt at se din lille dreng ligge sådan...

Håber han er helt ovenpå igen....

Majbritt

ja snøft snøft har jeg også prøve bare 4 gang med den stor på de første 10½ mdr var han indlagt og nu tobias 3 gang på hans lille 1 år...

Ikke fedt gør ondt men i timer der på sygehuse mens de undersøge suger,lytter stikker osv er man mega STÆRK.....

jeg fik så efter 3½-4 timer tid eller ro eller hva pukker man nu siger til af komme udfor og ringe og få 1 smøg og der brød jeg sammen i tlf til manden.

Han var jo ligesom derhjemme med de andre 3 sygbørn og kl var ca 02.00 der den 10/1-2010.Men endlig kl 12,30 måtte vi tag hjem men han skulle komme hurigt derind igen hvis feber kom på de 40.00 og ikke 40.9 engang til..

Det var et hårdt 1½døgn ja med kun 3 timer på sygehuse.Sov 45 min da vi kom hjem det var alt..øvøv..

Knusssss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.