betterøv 38+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.742 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Missi

Så er det ved at være sidste udklad for at få taget mavebilleder

Jeg har mange mens ligbnede smerter, men slimproppen er vist ikke røget endnu og tegnbløder heller ikke, så mun ikke jeg går tiden ud hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Malonde1985

Flot flot mave

Jeg er 38+1 og har også en del menses lignende smerter, som også spreder sig lidt om i lænden... Meeeeen heller ingen slimprop der er gået, og tegnbløder heller ikke, og har ikke vildt ondt, såå er rimelig spændt på hvornår der sker noget her i firmaet

Anmeld

16. januar 2011

Missi

Malonde1985 skriver:

Flot flot mave

Jeg er 38+1 og har også en del menses lignende smerter, som også spreder sig lidt om i lænden... Meeeeen heller ingen slimprop der er gået, og tegnbløder heller ikke, og har ikke vildt ondt, såå er rimelig spændt på hvornår der sker noget her i firmaet

jeg syntes så at jeg får flere og flere smerter - men kan jo os være pluk veerene der niver mere i det...

Men er godt nok utålmodig nu, vågner hver morgen og tænker, ja i dag sker det  lol

Anmeld

16. januar 2011

<3

Ja lang tid går der ikke med en så flot nedsunken mave pøj pøj til jer begge!

Anmeld

16. januar 2011

Multebær

Malonde1985 skriver:

Flot flot mave

samme her! er 38+3

Flot mave Missi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.