Virkelig trist dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Melanie-Marie

Idag er det 7 dage siden jeg skulle ha haft mens, jeg tog en test da der var gået 4 dage, som var negativ. Havde så besluttet at jeg ville tage en igen når der var gået 8 dage, altså 12 dage efter den skulle ha kommet.

men idag da jeg var på toilet havde jeg "begyndende mens", kunne slet ikke holde tårene inde.. har nogen af jer haft noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Filippa & Liva

Melanie-Marie skriver:

Idag er det 7 dage siden jeg skulle ha haft mens, jeg tog en test da der var gået 4 dage, som var negativ. Havde så besluttet at jeg ville tage en igen når der var gået 8 dage, altså 12 dage efter den skulle ha kommet.

men idag da jeg var på toilet havde jeg "begyndende mens", kunne slet ikke holde tårene inde.. har nogen af jer haft noget lignende?

Ja, har prøvet det nogle gange nu..

så ved hvordan du har det..

du får lige en krammer,  og så håber jeg at vi snart er heldige!

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

Melanie-Marie skriver:

Åhhh jeg kender det alt for godt...det er bare så øv når man begyndt at tro at den måske er der...

Men fortvivl nu ik det er jo ikke sikker du begynder at bløde...så måske er den der alligevel....

Og hvis du gør så må I bare op på hesten igen...

mange tanker fra mig

Anmeld

16. januar 2011

Melanie-Marie

Leonora skriver:

Åhhh jeg kender det alt for godt...det er bare så øv når man begyndt at tro at den måske er der...

Men fortvivl nu ik det er jo ikke sikker du begynder at bløde...så måske er den der alligevel....

Og hvis du gør så må I bare op på hesten igen...

mange tanker fra mig

Tusind tak, virkelig sødt...

men du ved hvad jeg mener med begyndende, altså det brune som ikke er sådan rigtig blod...

Anmeld

16. januar 2011

Melanie-Marie

BigBabyWish skriver:

Ja, har prøvet det nogle gange nu..

så ved hvordan du har det..

du får lige en krammer,  og så håber jeg at vi snart er heldige!

Ja det er virkelig træls, og man ryger lige HELT ned igen, men ja jeg håber på det bedste, også til dig..

krammer her fra også

Anmeld

16. januar 2011

camillakrath

En masse kram >:<

Det skal nok lykkedes!

Anmeld

16. januar 2011

Nadia Foged

Jeg har godt nok ikke lige men kender nogle der har, og er bestemt ikke sjovt..

min bror og hans dame prøvede de sidste fire år at få barn, det er ikke lykkedes så har de været i behandling mod det men det virkede ikke, og inden de skulle til at starte flere behandlinger gik de i lidt over en måned og på mirakuløs vis er hun nu blevet gravid..

Så fortvivl ikke, er sikker på det nok skal ske, håber på det bedste for dig..

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Ja, det er trist og noget rigtigt øv, men det er jo bare at prøve igen.
Du får stort trøsteknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Melanie-Marie

Nadia Foged skriver:

Jeg har godt nok ikke lige men kender nogle der har, og er bestemt ikke sjovt..

min bror og hans dame prøvede de sidste fire år at få barn, det er ikke lykkedes så har de været i behandling mod det men det virkede ikke, og inden de skulle til at starte flere behandlinger gik de i lidt over en måned og på mirakuløs vis er hun nu blevet gravid..

Så fortvivl ikke, er sikker på det nok skal ske, håber på det bedste for dig..

Jeg tror da også at det kommer, men der er bare mange negative tests nu siden oktober, og det begynder sgu at blive lidt surt, men jeg glæder mig til at det sker, og selvfølgelig sker det

mange tak

Anmeld

16. januar 2011

Melanie-Marie

SussieThyssen skriver:

Ja, det er trist og noget rigtigt øv, men det er jo bare at prøve igen.
Du får stort trøsteknus

Kærligst
Sussie

Ja det er øv, men ja, det skal nok komme.. tak for krammer, det hjalp lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.