Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg søger veninder fra sydsjælland eller der omkring.
fra alderen 18-30, findes der nogen derude? som ligesom mig savner en rigtig god veninde, man kan snakke om andet med børn og baby'er
så skriv gerne til mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er godt nok helt nede fra det flade lolland, men ellers ku jeg da godt tænke mig en ny veninde - Man kan jo aldrig få for mange veninder !
nvm skriver: jeg søger veninder fra sydsjælland eller der omkring. fra alderen 18-30, findes der nogen derude? som ligesom mig savner en rigtig god veninde, man kan snakke om andet med børn og baby'er så skriv gerne til mig
Veninder kan man ikk få nok af Er fra Sorø - arbejder til hverdag i Næstved (altså når jeg ikk er på barsel hehe)
Bor i Vordingborg
Nej det er altid rart med nogle at snakke med
Jeg er selv fra Ringsted
Hilsen Katja
SD21 skriver: Jeg er godt nok helt nede fra det flade lolland, men ellers ku jeg da godt tænke mig en ny veninde - Man kan jo aldrig få for mange veninder !
jamen lolland er også fint
Lullaby skriver: Bor i Vordingborg
skønt vordingborg er dejlig tæt på
Katja1987 skriver: Nej det er altid rart med nogle at snakke med Jeg er selv fra Ringsted Hilsen Katja
det er det nemlig
og savner virkelig nogen tætte nogen
Lou87 skriver: Veninder kan man ikk få nok af Er fra Sorø - arbejder til hverdag i Næstved (altså når jeg ikk er på barsel hehe)
hvor i næstved arb du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128