3D scanning og 4D scanning/navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

kaka4

Hej piger,

skal til 3D og 4D scanning nu på onsdag - glæder mig meget til at se, hvordan lillepigen ser ud. Vi fik foretaget samme scanning med vores søn, så det bliver rigtigt sjovt at se, om vi kan se, at de ligner hinanden eller er helt forskellige. Sidste gang syntes vi det var en fantastisk oplevelse med en sådan scanning. Andre der skal have lavet en sådan scanning/har fået lavet en sådan scanning? Prikken over iét er også, at man lige får tjekke kønnet en ekstra gang - det sker jo, at de tager fejl. øhhhhhhhhhhhhh jeg har godt nok købt en hel del babytøj til girl, så jeg håber kønnet holder:-)

Er nysgerrig efter at høre, hvilke navne I overvejer eller måske allerede har fastsat til jeres små prinser/prinsesser.

kram

kaka4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Line Højdal

kaka4 skriver:

Hej piger,

skal til 3D og 4D scanning nu på onsdag - glæder mig meget til at se, hvordan lillepigen ser ud. Vi fik foretaget samme scanning med vores søn, så det bliver rigtigt sjovt at se, om vi kan se, at de ligner hinanden eller er helt forskellige. Sidste gang syntes vi det var en fantastisk oplevelse med en sådan scanning. Andre der skal have lavet en sådan scanning/har fået lavet en sådan scanning? Prikken over iét er også, at man lige får tjekke kønnet en ekstra gang - det sker jo, at de tager fejl. øhhhhhhhhhhhhh jeg har godt nok købt en hel del babytøj til girl, så jeg håber kønnet holder:-)

Er nysgerrig efter at høre, hvilke navne I overvejer eller måske allerede har fastsat til jeres små prinser/prinsesser.

kram

kaka4

Uhh, det lyder bare rigtig fedt med sådan en scanning - kan godt forstå du glæder dig

Jeg ville også gerne have en scanning mere og meget gerne i 3D, men jeg synes dælme det er mange penge... så i første omgang tror jeg ikke vi kommer til at se vores lille vidunder før til hans fødselsdag!! Så jeg tæller bare ned

Mht navne, så har vi fundet to rigtig fine navne til supermand.. vi vælger først når vi ser ham og ser hvad han er for én  Og navnene holder jeg for mig selv, da det skal være en overraskelse for familie og venner (nu når kønnet ikke bliver det) og jeg har et par bekendte herinde...

Rigtig god fornøjelse onsdag - og jeg  for at der ikke viser sin en "tap"

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.