Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Igår var det en måned siden jeg fik pks .. Burde såret ikke være helet helt nu ? Her til morgen er det som om det har blødt lidt og er ømt .. Er der nogle som har prøvet det ? Og ville I ringe til lægen ? (Og hvem ringer man til på en søndag ? Lægevagten ? )
- Maja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mit var også ufatteligt længe om at hele, og havde stadig ondt efter et halvt år.. men hvis det bløder synes jeg du skal kontakte vagtlægen...
Mor-til-Hasse skriver: mit var også ufatteligt længe om at hele, og havde stadig ondt efter et halvt år.. men hvis det bløder synes jeg du skal kontakte vagtlægen...
Jeg tænker bare på hvor hurtigt man heler efter f.eks. at have fået fjernet blindtarmen .. Men godt det ikke kun er mig
Mit ar var helet efter ca. 5 uger - nu efter 11 uger mærker jeg det ikke mere
Snak med din læge i morgen, så vil han sikkert anbefale dig at det skal skrubbes godt med en mild sæbe og tørres grundt, og jeg vil tro han udskriver en recept på noget salve at smørre med.KærligstSussie
synes det lyder som mit sår, der gik også lang til, hvor det var ømt og det væskede lidt, og der kom lidt blod...der var lidt betændelse i, som jeg fik en antibiotika kur for...
6800 skriver: synes det lyder som mit sår, der gik også lang til, hvor det var ømt og det væskede lidt, og der kom lidt blod...der var lidt betændelse i, som jeg fik en antibiotika kur for...
Var du forbi din læge så ? Eller blev det klaret over telefonen ? (:
Maja_4000 skriver: Var du forbi din læge så ? Eller blev det klaret over telefonen ? (:
jeg var hos lægen...
Mit var ømt i nogle mdr...
bb78 skriver: Mit ar var helet efter ca. 5 uger - nu efter 11 uger mærker jeg det ikke mere
Nu skal det lige siges at jeg stadig mærker det, men ikke på samme måde som de første par uger. Det er specielt hvis jeg bukker mig ned osv. at jeg kan mærke det, men det er helet fint sammen hos mig - foruden at jeg er syet skævt sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128