Mit sår/ar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.500 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Maja_4000

Igår var det en måned siden jeg fik pks .. Burde såret ikke være helet helt nu ? 
Her til morgen er det som om det har blødt lidt og er ømt .. Er der nogle som har prøvet det ? Og ville I ringe til lægen ? (Og hvem ringer man til på en søndag ? Lægevagten ? )

- Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

signe.

mit var også ufatteligt længe om at hele, og havde stadig ondt efter et halvt år.. men hvis det bløder synes jeg du skal kontakte vagtlægen...

Anmeld

16. januar 2011

Maja_4000

Mor-til-Hasse skriver:

mit var også ufatteligt længe om at hele, og havde stadig ondt efter et halvt år.. men hvis det bløder synes jeg du skal kontakte vagtlægen...

Jeg tænker bare på hvor hurtigt man heler efter f.eks. at have fået fjernet blindtarmen .. 
Men godt det ikke kun er mig  

Anmeld

16. januar 2011

Clisolka

Mit ar var helet efter ca. 5 uger - nu efter 11 uger mærker jeg det ikke mere

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Snak med din læge i morgen, så vil han sikkert anbefale dig at det skal skrubbes godt med en mild sæbe og tørres grundt, og jeg vil tro han udskriver en recept på noget salve at smørre med.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. januar 2011

6800

synes det lyder som mit sår, der gik også lang til, hvor det var ømt og det væskede lidt, og der kom lidt blod...der var lidt betændelse i, som jeg fik en antibiotika kur for...

Anmeld

17. januar 2011

Maja_4000

6800 skriver:

synes det lyder som mit sår, der gik også lang til, hvor det var ømt og det væskede lidt, og der kom lidt blod...der var lidt betændelse i, som jeg fik en antibiotika kur for...

Var du forbi din læge så ? Eller blev det klaret over telefonen ? (:

Anmeld

17. januar 2011

6800

Maja_4000 skriver:

Var du forbi din læge så ? Eller blev det klaret over telefonen ? (:

jeg var hos lægen...

Anmeld

17. januar 2011

Tvillingemor80

Mit var ømt i nogle mdr...

Anmeld

18. januar 2011

Clisolka

bb78 skriver:

Mit ar var helet efter ca. 5 uger - nu efter 11 uger mærker jeg det ikke mere

Nu skal det lige siges at jeg stadig mærker det, men ikke på samme måde som de første par uger. Det er specielt hvis jeg bukker mig ned osv. at jeg kan mærke det, men det er helet fint sammen hos mig - foruden at jeg er syet skævt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.