husker "baby" jeres emailadresse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Betteisen

Ja, som overskriften siger: Husker siden jeres email/kode når I logger på??? Selv om jeg "vinger af" så den skal huske, skal jeg alligevel skrive både email og kode.... ved det ikke er min comp den er gal med, for den husker mange andre koder for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

SussieThyssen

Betteisen skriver:

Ja, som overskriften siger: Husker siden jeres email/kode når I logger på??? Selv om jeg "vinger af" så den skal huske, skal jeg alligevel skrive både email og kode.... ved det ikke er min comp den er gal med, for den husker mange andre koder for mig

Kan give dig et lille trick..om det så virker hos dig, ved jeg ikke.
Men gør det at du logger ind og gem så siden under foretrukne, mens du ER logget ind.
Så husker den det sikkert til næste gang og så skal du blot trykke på "Forsiden", så den opdaterer.
Vil tro det virker.
Men ellers...så skriv en PM og spørg Henrik...han er der til det samme

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Charlotte Wberg

Betteisen skriver:

Den gemmer selv mit... har ikke gjort andet end at smide flueben i husk mig, eller hvad det var der stod...

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Betteisen skriver:

Min bliver husket, og jeg kan også komme på fra min mobil telefon, uden at skulle logge på

Anmeld

16. januar 2011

morethanperfect

Min er logget ind når jeg går ind på hjemmesiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.