Ja min kæreste og jeg er gået fra hinanden idag. Det var min beslutning, så jeg er egentlig rimelig afklaret med det lige nu. Men har grædt mange tårer de sidste mange dage, hvor jeg har overvejet frem og tilbage. Det var så først idag jeg tog min endelige beslutning.
Hvis jeg ikke havde været gravid, så havde det været meget nemmere at tage beslutningen. Men jeg tænkte meget på det her barn, og om man ikke burde kæmpe noget mere. Men der har været for mange problemer på det sidste, og jeg har gradvist mistet følelser for ham. Jeg vil aldrig være sammen med en jeg ikke 100 % elsker. Vores forhold har været ret så kompliceret, vil ikke rigtig ind på det i detaljer. men jeg føler jeg har taget den rigtige beslutning.
Det værste var bare, at jeg har gjort ham ked af det. Han var virkelig ulykkelig, og jeg kan bare ikke lide at gøre nogen kede af det. Følte mig faktisk som verdens ledeste person og følte mig meget meget ond. Prøvede på at trøste ham, men der er jo intet man kan sige, for at han får det bedre. Det er jo min skyld at han har det sådan.
Har altid syntes at det var så nemt for den som skulle gøre forholdet forbi. Har fundet ud af at det bestemt ikke er nemt, for man føler sig bare så led, og føler man træder på en andens følelser. Ihh øv hvor jeg hader min situation lige nu og det jeg har pådraget ham.
Trængte bare lige til at få luft...
Anmeld