Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heysa alle tøser Jeg valgte jo at amme min datter Nikita, da det jo er det bedste for de små bebser, men har fået betændelse i brysterne, svampeinfektion og de dejlige revner man jo får Nikita har fået trøske i munden, så det får hun medicin for. Så vi er på nedtrapning. Lige nu får hun kun flaske lige inden hun skal sove omkring kl 23. Og så sover hun ellers en 3-4 timer og så skal mor her amme. AV! Og hun får skam nok af min mælk og bliver mæt osv, jeg kan bare ikke holde smerterne ud mere. Så 3 dage med godnat flaske og så en ekstra flaske om dagen i 3 dage osv.. Og har det egentlig rigtig dårligt med ikke at skulle amme mere, da jeg jo ammede min ældste datter i 7 mdr. Men denne gang går det bare ikke Men til gengæld er farmand RIGTIG stolt når han giver godnat flaske Så det er mega godt. Undskyld jeg ikke har været så meget på her på det sidste tøser, men jeg har en del at se til med Nikita. Hehe... Ville da lige give en update til jer alle sammen. Hun bliver jo 2 mdr her den 22 januar, og hun vejer allerede over 4500 Og hun er satme god til at holde sit hovede nu Vi lægger hende på maven HVER dag og det giver sku pote
Mange knus og varme tanker til jer alle sammen fra Sussie og Nikita
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jibbe skriver: Man skal heller ikke amme for enhver pris! Og godt at farmand nyder det! Er der allerede gået 2 måneder?! Tiden går godt nok stærkt;-)
Man skal heller ikke amme for enhver pris! Og godt at farmand nyder det! Er der allerede gået 2 måneder?! Tiden går godt nok stærkt;-)
hehe ja der er allerede gået 2 mdr næsten ggg.. Synes det var igår jeg fødte hende smiler....
Ja han nyder det big time
knus Sussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128