HJÆLP!! meget rød numse, hvad gør jeg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.535 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

LouiseViola

Violas nume er blevet meget rød, jeg plejer godt at kunne tage det i opløber med lidt luft og noget zink-salv, men denne gang er det altså anderledes - tror måske at hun skal til at have 2 tænder i overmunden. Jeg skifter ble hele tiden, og hendes numse ligger til luftning, pt har jeg pudret hende med kartoffelmel - alt skal prøves! Har I ikke en masse god tricks til en meget rød numse???? En desperat mor, som er villig til at prøve ALT! Bare lille-pigens numser kommer tilbage til normalen igen, for det må virkelig gøre ondt på hende!:'( HJÆLP!! - Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Louise..

Jeg høre godt nok ikke til her, men under mødre Jan. 06.. men svare dig lige alligevel ;)
Jeg har en søn på 2 år, der også har mange problemer med rød numse.. til sidst købte jeg en creme på apoteket, den hedder Brentan baby Jeg ved faktisk ikke om man kan få den i håndkøb.. (?) Vi tog Mikkel med til lægen som gav os en recept på cremen.. og den er bare rigtig god, vi smør ham kun når han er meget rød, (ellers bruger vi pudder) og det er nok kun at smørre et par gange og så er det væk igen... :)
Et lille forslag her fra..

Knus fra Camilla. (mor jan. 06)

Anmeld

20. februar 2008

Anja

Hej

Kan klart anbefale inotyol som du køber på apoteket. Det virker super hurtigt i forhold til zinksalve.

Anmeld

20. februar 2008

Susan1978

Skynd dig at at klippe en stof ble i små stykker og kog dem også giv dit barn dem kolde i bleen..

jeg taler af erfaring.. min emil har haft verdens mest røde penclin numse.. og den forsvandt efter 2 bleskift med kolde kogte klude..

Det er billigt og virker meget hurtigt..,

Held og lykke

Susan

Anmeld

20. februar 2008

Monica

Vi bruger penthanol creme... ( Må lige ud og tjekke hvordan det staves... Det var Pentothanol creme) Det virker bare super godt!!!!!!!!!!

Monica - :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.