Mavebillede uge 24+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.181 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

tingimor

ja så kom der lige nogen nye billedere af lillepigen i uge 24+1

syns der er sket en del på de sidste par uger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

SD21

Sikke en fin mave !

Anmeld

16. januar 2011

tingimor

SD21 skriver:

Sikke en fin mave !

Takker 

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Hvor er du fin! Og jeg tror du har de samme bukser som mig Jeg bor nærmest i dem, hihi!

Anmeld

16. januar 2011

tingimor

kitty skriver:

Hvor er du fin! Og jeg tror du har de samme bukser som mig Jeg bor nærmest i dem, hihi!

hehe ja blev nød til en formidag at løbe ind i Hm og købe nogle men de var så også til at betale og sider faktisk super godt. så ja må indrømme jeg også lever i dem og mands stor trænnings bukser griner 

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

tingimor skriver:

hehe ja blev nød til en formidag at løbe ind i Hm og købe nogle men de var så også til at betale og sider faktisk super godt. så ja må indrømme jeg også lever i dem og mands stor trænnings bukser griner 

Ja, de er nemlig til at betale! Jeg gider ikke betale en krig for bukser der skal bruges i så kort tid! Jeg har dem i blå og i sort. Men de sorte er blevet for store Så de må lige vente en måned med at komme i brug igen!

Jeg har en meget høj kæreste, så kan godt droppe at bruge hans bukser. Men hættetrøjer og t-shits

Anmeld

16. januar 2011

tingimor

kitty skriver:

Ja, de er nemlig til at betale! Jeg gider ikke betale en krig for bukser der skal bruges i så kort tid! Jeg har dem i blå og i sort. Men de sorte er blevet for store Så de må lige vente en måned med at komme i brug igen!

Jeg har en meget høj kæreste, så kan godt droppe at bruge hans bukser. Men hættetrøjer og t-shits

det gider jeg heller ikke for de næste mån her har måtte købe et par bukser og sådan pga mit arb som optiker assistent også skal jeg købe en kjole til et bryllup ellers tror jeg bare jeg klar mig med det jeg har og kan være i vil heller bruge pengne på ting til vores lille ny sofia.

Anmeld

16. januar 2011

-Milla-

Flot mave du har dig der.

Anmeld

16. januar 2011

Mira0911

tingimor skriver:

ja så kom der lige nogen nye billedere af lillepigen i uge 24+1

syns der er sket en del på de sidste par uger 

Rigtig flot mave... 

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

Rigtig nice. Ih - jeg ELSKER gravid-maver!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.