Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Arthur eller sylvester
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes der er mange søde drenge navne!, men nogle af mine personlige favoritter må være:
Elias,Noah,Liam,Lucas,William og så er jeg blevet LIDT vild med navnet Sakarias
Og Tillykke med at du venter en lille dreng!
Thor
Elsker det navn. Har ikke fået en dreng, så fik det aldrig brugt selv
Marianne
www.stjerneleg.dk
Vi kunne overhovedet ikke finde på PIGEnavne
Jeg stemmer naturligvis for David og Adam, for det hedder mine drenge
Xander, selfølgelig
Uhh jamen der er jo mange gode og kan godt forstå I ikke kan finde ud af det lige med det samme. Tillykke med at det er en dreng for øvrigt. (:
Du kan evt. også prøve at gå ind på www.baby-navne.dk og kigge på navne der, der står de i alfabetisk rækkefølge og man kan læse om navnene og se hvor mange der hedder det osv. Den side kigger jeg tit på. Ellers kan du os melde dig ind på www.navnesnak.dk og der sidder en masse friske tøser til at hjælpe med at finde på gode navne. (:
Held og lykke med det. (:
sommerbarn<3 skriver: Nu fik vi jo at vide at det er en lille mand vi venter. Men hvad skal han hedde? Har i nogle ideer? Søde måske specielle navne?
Nu fik vi jo at vide at det er en lille mand vi venter.
Men hvad skal han hedde? Har i nogle ideer? Søde måske specielle navne?
Storm
Jeg er helt vild med
ViktorFrederikMicasWilliamValdemarVillumNoahEmilAntonAlfredAnker
Alexander, Noah, Hjalte, Matias, Elias, Victor... uuh.. der er jo mange..
PinkLadybug skriver: Synes der er mange søde drenge navne!, men nogle af mine personlige favoritter må være: Elias,Noah,Liam,Lucas,William og så er jeg blevet LIDT vild med navnet Sakarias Og Tillykke med at du venter en lille dreng!
Mmm... Zackarias lyder dejligt i munden jeg er med dig på den og selvfølgelig Elias min dejlige søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128