Maria-s skriver:
Ja okay så. Troede da lige her at jeg skulle lave sådan en fin uro til prinsen med broderede dyr, deeeet kunne da ikke være det store problem. Såååå i middags fik jeg tegnet motiver, så hvilede jeg mig og der ved en halv seks, seks tiden gik jeg OPTIMISTISK igang med nål og tråd. Nu her over 3 TIMER senere er jeg: løbet tør for en farve tråd dog uden at været nået nær halvvejs, kedet mig halvt ihjel og erfaret at det bare taget MEGA land tid!..... Den uro bliver da først færdig den dag han begynder at tale!...
SÅ: Tror jeg trækker i bremsen nu og så syer/ quilter dem i stedet!
SÅ ikke fordi jeg egentlig ville noget, ud over at brokke mig lidt!...

Mig!
Jeg ELSKER at brodere og er også i gang med at brodere en pakkekalender til prinsessen. Jeg har med vilje valgt en, der er svær og tager lang tid, for jeg synes, det er SÅ hyggeligt! De sidste par aftener har jeg siddet næsten til midnat, fordi jeg ikke har kunne lægge det fra mig igen!
Jeg tror, det er ved at være 3-4 måneder siden, jeg købte den, men jeg har jo god tid, for den skal jo først være klar til jul. Så broderer jeg bare lidt en gang imellem, når jeg har tid og lyst!
Jeg er nok lidt over halvvejs nu...
Jeg broderede også de to stores pakkekalendere i sin tid og er rigtig glade for dem!
Så må du sende broderegrejet til mig, så skal jeg gøre det færdigt for dig?!
Anmeld