Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Sættet med ur, ring og ørering (billede 15 tror jeg det er). Hvilket mærke er det, og hvad skal du have for det?
Sættet med ur, ring og ørering (billede 15 tror jeg det er).
Hvilket mærke er det, og hvad skal du have for det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: Hahah nej, det passer måske ikke så godt sammen..Jamen, jeg er 168, og den går ned over knæne på mig + lidt ekstra, så det tror jeg HELT klart også den ville gøre på dig.
Hahah nej, det passer måske ikke så godt sammen..Jamen, jeg er 168, og den går ned over knæne på mig + lidt ekstra, så det tror jeg HELT klart også den ville gøre på dig.
Okay Hm hm hm skal liiige tænke lidt over det, for selvom den har været dyr, så kan man jo sagtens få en helt ny kjole til 200kr. Bum bum er vist bare blevet lidt forelsket i denne her.. Jeg vender tilbage når jeg har besluttet mig
o1Mutte skriver: Okay Hm hm hm skal liiige tænke lidt over det, for selvom den har været dyr, så kan man jo sagtens få en helt ny kjole til 200kr. Bum bum er vist bare blevet lidt forelsket i denne her.. Jeg vender tilbage når jeg har besluttet mig
Er D&G urene solgt?
Hvis ikke, pris?
MissGeoh skriver: Er D&G urene solgt? Hvis ikke, pris?
CamillaRH skriver: Nej søde. 1000kr havde jeg forstillede mig, da det er i meget fin stand.
Nej søde. 1000kr havde jeg forstillede mig, da det er i meget fin stand.
Er det sølv eller guld?
MissGeoh skriver: Er det sølv eller guld?
CamillaRH skriver: Guld
Guld
Okay, er der garantibevis og æske med til?
MissGeoh skriver: Okay, er der garantibevis og æske med til?
CamillaRH skriver: A5 - Chalisson(står der på æsken) 200kr for det hele
A5 - Chalisson(står der på æsken) 200kr for det hele
Hvad har du ellers af ure, hvad stand er de i og hvad koster de?
... bare for at være besværlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128