Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jacob&Kusuma skriver: Hold da op! Hvordan har du kunne være en pige med alt det tetosteron i huset
Hold da op! Hvordan har du kunne være en pige med alt det tetosteron i huset
Ja det har ikke altid været lige nemt, har 12 søskende i alt, og de ældste piger var flyttet hjemmefra, så det har været en opvækst hvor man har skulle kunne holde til lidt Men var tit meget sjovt fordi drengene jo var mere voldsomme ved hinanden, det gik da sommetider ud over os piger også men kun i sjov Men derfor mener jeg også vi bør få flere piger til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot mave...
Nadia Foged skriver: Ja det har ikke altid været lige nemt, har 12 søskende i alt, og de ældste piger var flyttet hjemmefra, så det har været en opvækst hvor man har skulle kunne holde til lidt Men var tit meget sjovt fordi drengene jo var mere voldsomme ved hinanden, det gik da sommetider ud over os piger også men kun i sjov Men derfor mener jeg også vi bør få flere piger til
Ja det kan jeg godt forstå
Men det har måske også været meget spændende med brødre?
Jeg har altid ønsket mig en storebror
Jacob&Kusuma skriver: Ja det kan jeg godt forstå Men det har måske også været meget spændende med brødre? Jeg har altid ønsket mig en storebror
Uden tvivl der skete altid noget Og når de så fandt en kæreste var jeg oftest heldig det var nogle der lavede ting med mig også Sådan var det vidst at være den lille andenmindste i huset Ja hvis man ikke har haft det, kan jeg godt forstå man ønsker sig en
Nadia Foged skriver: Mange tak den er ved at være lidt fin
Mange tak den er ved at være lidt fin
Nej, ikke lidt - rigtig fin!
Baagøe skriver: Nej, ikke lidt - rigtig fin!
Maaange tak
Nadia Foged skriver: Maaange tak
Velbekomme
Nadia Foged skriver: Så er der lige lidt billeder af maven der efterhånden er godt igang med at vokse Venter bare spændt på at få kønnet afvide 2. februar
Så er der lige lidt billeder af maven der efterhånden er godt igang med at vokse Venter bare spændt på at få kønnet afvide 2. februar
Superflot mave
Hvor langt er du henne på de forskellige billeder?
sikke en fin mave....
Pullemulle skriver: Superflot mave Hvor langt er du henne på de forskellige billeder?
Billede 3 er jeg otte uger henne Billede 1 = 14+3 Billede 2 = 16+3 det er skønt og mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128