Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er sidste nye billeder af maven, taget i morges da vi stod op. Der er bare sket MEGET!!! Den er vokset rigtigt meget de sidste 14 dage...
Se selv:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin mave
Du er så fiiiiin! WOW du er flot, den mave sidder så pænt!!! God stil, bavian!!
kitty skriver: Du er så fiiiiin! WOW du er flot, den mave sidder så pænt!!! God stil, bavian!!
Ja - og den er bare blevet SÅ stor! Jeg har jo aldrig haft så stor en mave før.
I loooove it!
Bavianis skriver: Ja - og den er bare blevet SÅ stor! Jeg har jo aldrig haft så stor en mave før. I loooove it!
Er den stor? Så skulle du se min Den er FLOT!! Du kan roligt bære den med stolthed!!
Fin fin abekatte-bo!
Tænk at du er halvvejs. Den sidste halvdel skal nok gå hurtigt. Jeg glæder mig i hvert fald til at se din mave vokse og din lille abekat!
businesstigger skriver: Fin fin abekatte-bo! Tænk at du er halvvejs. Den sidste halvdel skal nok gå hurtigt. Jeg glæder mig i hvert fald til at se din mave vokse og din lille abekat!
Ja, denne gang er tiden bare fløjet afsted! Det er bare skønt!
fiiiin mave - og tænk at du allerede er halvvejs
DAs mor skriver: fiiiin mave - og tænk at du allerede er halvvejs
Ja, det er bare så skønt
Bavianis skriver: Her er sidste nye billeder af maven, taget i morges da vi stod op. Der er bare sket MEGET!!! Den er vokset rigtigt meget de sidste 14 dage... Se selv:
Skøøøøøøn mave!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128