Emmaljunga Big Supreme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

louisevl

Hej alle i kloge tøser

Mig og manden var i dag i babysam og indtil videre var jeg overbevist om jeg skulle have en odder zip, men gud hvor synes jeg bare den er grim i virkeligheden Så jeg har forelsket mig i en Emmaljunga Big Supreme (mener det er det den hedder). Er der nogle der har nogle erfaringer med denne?? Både gode og dårlige. Har engang hørt de begyndte at hænge, godt nok generelt Emmaljunga, men ved ikke om dette bare er de billige modeller.

På forhånd tak

Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Mullebergen

louisevl skriver:

Hej alle i kloge tøser

Mig og manden var i dag i babysam og indtil videre var jeg overbevist om jeg skulle have en odder zip, men gud hvor synes jeg bare den er grim i virkeligheden Så jeg har forelsket mig i en Emmaljunga Big Supreme (mener det er det den hedder). Er der nogle der har nogle erfaringer med denne?? Både gode og dårlige. Har engang hørt de begyndte at hænge, godt nok generelt Emmaljunga, men ved ikke om dette bare er de billige modeller.

På forhånd tak

Kram Louise

Jeg havde en på Uniq stel indtil jeg måtte sælge den fordi den ikke kunne komme igennem min smalle kældertrappe 

Jeg var virkelig glad for den men synes det var spild at den bare skulle stå stille på en altan! 

Anmeld

15. januar 2011

Lotus86

Vælg den barnevogn i kan lide, der vil altid altid være både for og imod for alle slags modeller Men altså, Emmaljunga er jo et meget populært mærke, så hvis deres vogne var noget være skidt, så tror jeg ikke de ville være så populære

Vi skal selv have en Big Star Supreme, og jeg har kun hørt godt om den model

Anmeld

15. januar 2011

Christopher&Andreas

louisevl skriver:

Hej alle i kloge tøser

På forhånd tak

Kram Louise

JA!!!!!!!!!!! LOVEEE ITTTTTT!!!!!!!!!!!! go banevogn super smart har både haft odder men lige  købt denne SUPER glad for den  kører godt men der er da fordele og ulember ved begge det vil der jo altid være

Anmeld

15. januar 2011

Vidunderligeunger

vi har en. Og jeg er glad for den. Den er let at klappe sammen, og let at bære. Jeg kunne bære den 14 dage efter mit KS, så det var dejligt. og så synes jeg hun ligger super godt i den. + langt liggemål. Nåh ja, og så er den jo rigtig flot

billede vedhæftet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2011

SaNiNa

Vi har en med uniq stellet og har altid vist det skulle være en emmaljunga vi skulle have.

Og jeg elsker den vil ikke bytte den for en anden.

Vi havde lidt problemer med stellet til at starte med, da det lige var kommet på markede men vi det lavet helt uden problemer hos ønskebørn.

Vi har også emmaljunga i klap vogn og den gik styret i stykker efter kort tid og vi kæmper stadig med babysam og at få det lavet ordenlig på emmaljungas værksted og ikke babysam. men det har jo ikke noget med klapvognen at gør at de i babysam er nogle tumper.

Vi elsker vores rigitg meget. og vil helt sikkert vælge den igen

Anmeld

15. januar 2011

Christopher&Andreas

louisevl skriver:

Hej alle i kloge tøser

På forhånd tak

Kram Louise

hvis i vælger den har jeg liften HELT NY den kan i købe billigt af mig i stedet for at give de 1100kr har salgsannonce herinde også

Anmeld

15. januar 2011

sarahb

BlyViol skriver:

vi har en. Og jeg er glad for den. Den er let at klappe sammen, og let at bære. Jeg kunne bære den 14 dage efter mit KS, så det var dejligt. og så synes jeg hun ligger super godt i den. + langt liggemål. Nåh ja, og så er den jo rigtig flot

billede vedhæftet

den samme har vi og er igang med at blive brugt til barn nummer 2 og ser stadig sprit ny ud.
Vi elsker den...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Vælg den barnevogn i kan lide, der vil altid altid være både for og imod for alle slags modeller Men altså, Emmaljunga er jo et meget populært mærke, så hvis deres vogne var noget være skidt, så tror jeg ikke de ville være så populære

Vi skal selv have en Big Star Supreme, og jeg har kun hørt godt om den model

Det synes jeg er et rigtig godt råd!!

Vi har kigget på vogne (og har købt idag) og jeg/vi valgte at lukke ørene, og så køre lidt rundt i butikken med dem vi kunne lide, slå dem sammen osv, og så valgte den den vi ville have!

Vi har ikke købt Emmaljunga, så kender ikke noget til modellen! Men der er udsalg nu, så måske der er penge at spare? Vi har sparet 20%!

Anmeld

15. januar 2011

Vidunderligeunger

sarahb skriver:

den samme har vi og er igang med at blive brugt til barn nummer 2 og ser stadig sprit ny ud.
Vi elsker den...

ja sørma ja bare et andet stel.. Vi regner også med at skulle bruge den til 2-3 børn mere. Alt efter hvor mange vi skal ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.