Venner og veninder søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Heidisbebs

Nu gør jeg det altså... jeg har gået og tænkt over det og så er det nu

Efter jeg fik min søn for 4 år siden , er vennerne så småt forsvundent..Jeg var en pige der var meget social, festede , var stort set aldrig hjemme....

Men efter jeg har fået min søn, har jeg lagt mit liv helt om, han kommer i 1 række, er blevet et hjemme menneske hvor familien og de venner som stadig er her er det vigtigste, og det er der bare nogle der ikke rigtig kan forstå..

Jeg søger venner/ veninder til koncerter (når junior er hos sin far), eller bare snak/besøg

Jeg er single , 36 år, har søn på 4 år, gravid med donor, fast arbejde, og er fra fyn...

Håber at høre fra nogle

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Mira0911

Heidisbebs skriver:

Efter jeg fik min søn for 4 år siden , er vennerne så småt forsvundent..Jeg var en pige der var meget social, festede , var stort set aldrig hjemme....

Men efter jeg har fået min søn, har jeg lagt mit liv helt om, han kommer i 1 række, er blevet et hjemme menneske hvor familien og de venner som stadig er her er det vigtigste, og det er der bare nogle der ikke rigtig kan forstå..

Jeg søger venner/ veninder til koncerter (når junior er hos sin far), eller bare snak/besøg

Jeg er single , 36 år, har søn på 4 år, gravid med donor, fast arbejde, og er fra fyn...

Håber at høre fra nogle

Knus Heidi

Hejsa... 

Det er bare så ærgerligt at vennerne smutter når man får børn... Det er bare ikke rigtige venner! 

Jeg oplevede det selv med min den første, at alle forsvandt... 

Nu er jeg gravid med nr. 2 og er egentlig noget spændt på om de nye venner man har fået sig efter man født, om det forsvinder... 

Kram Dorthe.. 

Anmeld

15. januar 2011

Heidisbebs

Ja det er ærgeligt når de smutter

Tror du at de forsvinder, når du nu har et barn i forvejen?

Håber da at der er nogle flere der svarer på mit brev Burde nok komme noget mere ud, men syntes sgu at hverdagen er fyldt godt ud i forvejen

Anmeld

15. januar 2011

aarhusmor

Heidisbebs skriver:

Ja det er ærgeligt når de smutter

Tror du at de forsvinder, når du nu har et barn i forvejen?

Håber da at der er nogle flere der svarer på mit brev Burde nok komme noget mere ud, men syntes sgu at hverdagen er fyldt godt ud i forvejen

Jeg har mistet mine single veninder efter jeg fik barn.

Desværre bor jeg ikke på fyn, ellers ville jeg gerne lære dig at kende

Anmeld

15. januar 2011

celkt

jeg kender det egentligt også...

nu har jeg aldrig haft den vildt store vennekreds, da jeg har det fint med en 2 -3 gode veninder tættere på... Men der var da vennepar i min ex's og min omgangskreds, der bare faldt fra, da vi fik den første..

Men som jeg ser på det, er min tid bedre brugt på dem der betyder noget, hvoraf nogle af dem desværre bor alt for langt væk. Derfor ville det da være dejligt med flere venner på fyn... :-)

Anmeld

18. januar 2011

FamilenStorm

Heidisbebs skriver:

Håber at høre fra nogle

Knus Heidi

Halløjsa..

Er godt nok 10 år yngere men hvis det ikke er hindring for dig vil jeg da gerne lære dig at kende..

Hedder også Heidi, er 25 år, skal giftes til sommer med min dejlige kæreste igennem 5 år og har den skønneste lille prinsesse på 3 mdr  

Så hvis vi/jeg kan bruges, er jeg frisk

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.