Har nogen prøvet det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Anonym trådstarter

Da jeg sku ha ægløsning mærkede jeg den ikke. Jeg plejer at ha meget ondt i venstre side ca to dage når jeg har ægløsning. Men altså jeg mærkede den ikke. Nu ska jeg ha mens om 7 dage og den sidste uge har jeg on and off haft stikken i højre side af underlivet. Små niv og stik. Har nogen oplevet det samme? Og hvis I har, fik I så mens eller en positiv g test??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Da jeg sku ha ægløsning mærkede jeg den ikke. Jeg plejer at ha meget ondt i venstre side ca to dage når jeg har ægløsning. Men altså jeg mærkede den ikke. Nu ska jeg ha mens om 7 dage og den sidste uge har jeg on and off haft stikken i højre side af underlivet. Små niv og stik. Har nogen oplevet det samme? Og hvis I har, fik I så mens eller en positiv g test??

Altså for det meste har jeg stærkere smerter omkring ægløsning end jeg har når jeg har mens, men min sidste ægløsning mærkede jeg ikke, der blev jeg så gravid Måske det var grunden

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Altså for det meste har jeg stærkere smerter omkring ægløsning end jeg har når jeg har mens, men min sidste ægløsning mærkede jeg ikke, der blev jeg så gravid Måske det var grunden

Åh du har givet mig et lille håb. Ihhh jeg ka næsten ikke vente til om en uge og finde ud af om min mens kommer

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Åh du har givet mig et lille håb. Ihhh jeg ka næsten ikke vente til om en uge og finde ud af om min mens kommer

Men pas nu på, det kan jo også være at du bare ikke har kunnet mærke den.... Jeg har da ind imellem ikke mærket min ægløsning, men jeg da for at du har noget i ovnen

Anmeld

15. januar 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Nu vil jeg ikke være "ond", men jeg har et par gange oplevet, at jeg ikke har mærket min ægløsning. Og efterfølgende har jeg haft stikken i siden, lige som ægløsnings smerter. Jeg fik min mens alle gangene

Men, det kan jo godt være, at der sker noget hos dig. Vores kroppe reagerer jo forskelligt.

Mne jeg har efterhånden fundet ud af, at min krop stort set gør hvad den har lyst til, og jeg kan ikke stole på andet end en test.

Jeg  for, at du får en positiv test

Anmeld

15. januar 2011

Holbæktrunten

Det er heller ikke for at være ond herfra, men der skal jo modnes og sendes et æg fsted før du kan blive gravid.

Altså, ægløsning kommer før graviditet.

Men  for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.