Hej piger! 
Jeg er i dag 39+5, og var, som skrevet, til jordemoder i går. Alt ser fint ud både med Karla og mig - bortset fra en mindre ting: jeg har +1 protein i urinen. Min søde jordemoder fortalte, at de vil holde øje med mig, samt at jeg selv skulle være opmærksom på om jeg får det dårligt. Mit blodtryk er rigtig flot, så der er som sådan ingen grund til bekymring, men alligevel tænker man jo sit... eller jeg gør i hvert fald, da jeg er typen, der analyserer og vurderer alt.
Er der nogle af jer, der har eller har haft +1 protein i urinen? Det lyder jo ikke farligt, eftersom min jordemoder ikke fandt det alarmerende, men når nu det kan være tegn på svangerskabsforgiftning, så bliver jeg lidt urolig.
Anyways... mit symfyse/fundus-mål er 36, og Karla skønnes til at være en god størrelse baby på 35-3600 gr., så ingen lille nipsebaby til os - men det havde vi nu heller ikke regnet med, eftersom vi begge er meget høje
Nå, det var blot en lille update fra mig, der håber, at jeg i går var til mit sidste jordemoderbesøg.
Hvordan har I andre det?
Knus fra mig (der måler 108 cm. i omkreds!)
Anmeld