Punkteringsfrie dæk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Thereseh

Jeg kom til at tænke på, om man mon kan skifte dæk på en Emmaljunga Edge, ud med nogle punkteringsfrie?

Er der nogen der har gjort det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Lise

Er det ikke bare sådan en strimmel man lægger ind i dækket, så det har sværere ved at punktere?

Vi har haft den der strimmel i dækkene i vores vogn, men hjulene har punkteret virkelig mange gange alligevel.

Anmeld

15. januar 2011

Thereseh

Lise skriver:

Er det ikke bare sådan en strimmel man lægger ind i dækket, så det har sværere ved at punktere?

Vi har haft den der strimmel i dækkene i vores vogn, men hjulene har punkteret virkelig mange gange alligevel.

Jo, det kan sagtens være. Har bare set at Emmaljungas sportsstel, kommer med "kraftige punkteringsfrie dæk". Jeg er bare ikke så glad for at sportsstel har stofkurv og teleskop håndtag. 

Anmeld

15. januar 2011

MariaJ

Thereseh skriver:

Jo, det kan sagtens være. Har bare set at Emmaljungas sportsstel, kommer med "kraftige punkteringsfrie dæk". Jeg er bare ikke så glad for at sportsstel har stofkurv og teleskop håndtag. 

Vi har sportsstellet. Jeg var også lidt skeptisk til stofkurven, men det er jeg slet ikke mere. Stoffet kan bære virkelig meget (ligeså mange fyldte indkøbsposer, som jeg kan stuve ind under vognen) og der kommer ikke sne og andet snavs op gennem bunden. Teleskophåndtagene har vist sig at være ret praktiske for manden, der er højere end mig, og derfor gerne vil have håndtagene længere ud fra vognen. Jeg bruger dem aldrig.

Anmeld

15. januar 2011

Thereseh

MariaJ skriver:

Vi har sportsstellet. Jeg var også lidt skeptisk til stofkurven, men det er jeg slet ikke mere. Stoffet kan bære virkelig meget (ligeså mange fyldte indkøbsposer, som jeg kan stuve ind under vognen) og der kommer ikke sne og andet snavs op gennem bunden. Teleskophåndtagene har vist sig at være ret praktiske for manden, der er højere end mig, og derfor gerne vil have håndtagene længere ud fra vognen. Jeg bruger dem aldrig.

Ahh ok, godt at høre. Jeg synes bare ikke det er så pænt med den dér stofkurv .... :-)

Er det massive dæk, dem der er på sportsstellet? Altså helt uden luft i? 

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

Thereseh skriver:

Jeg kom til at tænke på, om man mon kan skifte dæk på en Emmaljunga Edge, ud med nogle punkteringsfrie?

Er der nogen der har gjort det?

Det tror jeg godt at du kan... Jeg havde nogle hjul som punkterede konstant og så gik jeg ind i babysam for 6. gang på 14 dag, og gik direkte i værkstedet og krævede punkterfrie dæk, og det fik jeg så Prøv at tage vognen med ind i den butik du købte den, og hør dem ad

Anmeld

15. januar 2011

MariaJ

Thereseh skriver:

Ahh ok, godt at høre. Jeg synes bare ikke det er så pænt med den dér stofkurv .... :-)

Er det massive dæk, dem der er på sportsstellet? Altså helt uden luft i? 

Nej, designet er selvfølgelig en smags sag . Jeg ville også hellere have haft classicstellet oprindeligt, men manden stemte for sportsstellet, og nu er jeg godt tilfreds med vores valg.

Det er ikke massive dæk, og jeg opdagede faktisk lige  i går at et af vores har tabt en del luft, så jeg skal have undersøgt, hvordan de egentlig ser ud indeni. Jeg regner med at de har en slange, men bare kraftigere dæk. Der sidder i hvert fald en ventil ligesom på en cykel. Vi har haft vognen siden maj, og den har ikke været punkteret endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.