Hvornår skal man stoppe med p-pillen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg bruger godt nok p-ring, men det er jo det samme der er i 

Men vi regner med at kunne begynde på PB til Juni 

Også tænkte jeg på om hvornår man bør stoppe med p-ringen, så kroppen kan nå at blive normal igen??

Med p-ringen har jeg normal mens, men det havde jeg absolut ikke, før jeg begyndte med den..

Men hvad siger i? Hvornår skal jeg stoppe med at bruge den? Bare til Juni? Eller nu? - også bruge kondom ved sex?

Det jeg tænker er at det der "stof" skal nå ud af kroppen, inden vi begynder PB, men ved faktisk ikke så meget om det  Så håber på lidt hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Snefnug1984

Hvis du vil være helt sikker på, at din cyklus når at blive normal, vil jeg da anbefale at I stopper nu og så benytter andet prævention. Mange har jo lidt rod i cyklus de første mange måneder og dermed udsættes ønsket om graviditet ofte hos mange, da de ikke får regelmæssig cyklus før efter nogle måneder eller længere.

Anmeld

15. januar 2011

NilleG

Jeg brugte nuva-ring (ved ikke om det er det samme som p-ring) Men vi begyndte diekte efter... Har hørt at den ikke skulle give så mange hormoner som p-piller og mange bliver gravide lige efter de har smidt den (ikke mig) Men jeg vil anefale at begynde at bruge kondon 3 mpneder før så man er sikker hvis i gerne vil have det lykkes hurtigt

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

NilleG skriver:

Jeg brugte nuva-ring (ved ikke om det er det samme som p-ring) Men vi begyndte diekte efter... Har hørt at den ikke skulle give så mange hormoner som p-piller og mange bliver gravide lige efter de har smidt den (ikke mig) Men jeg vil anefale at begynde at bruge kondon 3 mpneder før så man er sikker hvis i gerne vil have det lykkes hurtigt

Ja det er også nuva-ring jeg bruger.. Lægen kaldte det bare for en p-ring dengang jeg startede med at få den 

Jeg kan så regne ud, at jeg ikke behøver stoppe med at bruge den nu her, men lige vente en 2-3 mdr endnu 

Anmeld

15. januar 2011

Fru Nielsen

Fra jeg er stoppet på p-piller og til jeg har stået med positiv graviditets test gik der 3 mdr ved begge de yngste... men den store blev jeg gravid på p-piller....

Anmeld

15. januar 2011

NilleG

Anonym skriver:

Ja det er også nuva-ring jeg bruger.. Lægen kaldte det bare for en p-ring dengang jeg startede med at få den 

Jeg kan så regne ud, at jeg ikke behøver stoppe med at bruge den nu her, men lige vente en 2-3 mdr endnu 

Ja det vil jeg hvertfald men

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.