Mikkel er syg...!!! ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Shibby

Han plejer max at fejle forkølelse! Af alle dage ligger jeg ham selvfølgelig ind i vores seng fordi han blev ved med at snakke til lucas så lucas ikk ku falde i søvn!

20 min efter mikkel er faldet i søvn kommer der lyde fra soveværelset. Yummi... Madras,topmadras,lagner,1dyne,2 puder samt gulv OG væggen er smurt ind i bræk..! Fy for helvede. Er der noget jeg ikke magter så er det DET! Er total bange for at han blir kvalt i søvne af det -hvilket resultere i at jeg sidder online nu!

Jeg høre hvert et åndedrag og indtil videre har han brækket sig 7-8 gange siden 20.30 ca..!!! 7-8 GANGE!!!  

Den 4 gang kunne jeg svagt høre boblelyde og rallen,jeg rendte ind og fandt mikkel på ryggen med munden fuld af bræk! Fik vendt ham på siden så vi ku få det op og masserede hans ryg! For silvan man hvor er jeg kvæstet! Jeg tør ikke at sove! Gad godt at være royal og have 4 barnepiger til rådighed lige nu!

Håber snart han bliver frisk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Steph_Laurits

Shibby skriver:

Han plejer max at fejle forkølelse! Af alle dage ligger jeg ham selvfølgelig ind i vores seng fordi han blev ved med at snakke til lucas så lucas ikk ku falde i søvn!

20 min efter mikkel er faldet i søvn kommer der lyde fra soveværelset. Yummi... Madras,topmadras,lagner,1dyne,2 puder samt gulv OG væggen er smurt ind i bræk..! Fy for helvede. Er der noget jeg ikke magter så er det DET! Er total bange for at han blir kvalt i søvne af det -hvilket resultere i at jeg sidder online nu!

Jeg høre hvert et åndedrag og indtil videre har han brækket sig 7-8 gange siden 20.30 ca..!!! 7-8 GANGE!!!  

Den 4 gang kunne jeg svagt høre boblelyde og rallen,jeg rendte ind og fandt mikkel på ryggen med munden fuld af bræk! Fik vendt ham på siden så vi ku få det op og masserede hans ryg! For silvan man hvor er jeg kvæstet! Jeg tør ikke at sove! Gad godt at være royal og have 4 barnepiger til rådighed lige nu!

Håber snart han bliver frisk!!

God bedring med ham

Anmeld

15. januar 2011

Honey88<3

Stakkels lille dig

Hvis ikke bette manden sover, så prøv at give ham lidt brød, og cola, det hat altid hjulpet på mig

Så dig ude ved amagercenteret for nogle uger siden, skulle lige til at hilse, men jeg kender dig jo ikke rigtigt Kun fra tv.. Haha, fjollet

Anmeld

15. januar 2011

Shibby

Tak..Må bare ..! Har været inde ved ham en gang mere..!  Han vil ha meget meget lidt vand. Bedre end ingenting men stadig..For fanden man..Det sucks

Skulle nok have hilst igen,det plejer jeg,alt efter situationen at dømme meen det plejer jeg

Anmeld

15. januar 2011

Shibby

Han var lige ved bevidsthed et øjeblik!

"Godmorgen mor  Mor. Er Lucas hjemme?

Ja skat. Han ligger i den øverste seng og sover.

"Mm..

Skat..Ved du godt at du er syg?

"Ja. Jeg vil fortælle det til lucas i morgen.

Okay skat. Men først i morgen. Vil du have noget vand?

"Nej tak mor. Jeg skal nok sige til hvis det er.

Jeg elsker dig skat..Helt op til stjernerne!

"Jeg elsker også dig mor!"

Anmeld

15. januar 2011

Honey88<3

Så hilser jeg næste gang jeg ser dig

Nååh, hvor er han søød! Han ville bare give Lucas lidt natteinfo Nuser dreng..

Er han gået kold igen så?

Ellers må du vække Peter, han kan vel godt "holde vagt" lidt ?

Anmeld

15. januar 2011

Shibby

Vi har aftalt at jeg har nattevagten så jeg kan muligvis gå i seng ved 7-8 tiden..suk..Det bliver en lang nat,,,

Jaah han ville åbenbart lige tjekke om lucas var her stadig!

Det gør du bare

Anmeld

15. januar 2011

Honey88<3

Åh, træls Familien vågner når du går i seng, ikke meget ro du får så

Min kære skat er gået heeeelt kold på sofaen, sidder bare og røv keder mig, men lurer rundt herinde, er lige hoppet på siden idagEn skam at i bor helt ude i 2300, kunne godt have smidt noget kaffe af til dig, hihi...

Har I Lucas hver anden weekend?

Er selv jyde, så er mest oplagt at spørge en anden jyde

Vil du gerne blive boende i KBH, eller vil du gerne tilbage til Jylland på et tidspunkt??

Anmeld

15. januar 2011

Shibby

Nææ..Det sucks..

Han har lige knækket sig IGEN efterfulgt af sætningen "Jeg hader at være syg"

-Mikkel jeg smider dig snart i bad. Du stinker af bræk.

-Jeg gider ikke i bad! D

-Det bliver du snart nødt til skat..

Så lgde han sig igen og faldte i søvn med det samme

Jeg satser på at blive i 2300  Har selv kaffe,men helt ærligt,efter alt det jeg har set komme op af mikkel er det svært bare at indtage vand!

Anmeld

15. januar 2011

Honey88<3

Det var også mere ment som en trøste besked, om kaffen Kaffe og sludder er nu hyggeligt om natten..

Tror dog heller ikke at jeg i din sitiuation ville kunne indtage noget som helst.. Har du prøvet at give ham noget brød, bare så han ikke brækker sig på heelt tom mave:/

Åh gud, jeg ville ikke kunne holde ud at bo herovre resten af mit liv, savner jylland SÅ meget!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.