:O virkelig kun så lidt fra kbh ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

tulle92

hej alle i skønne tøsser

er en ung pige fra valby i kbh 

søger en veninde som prøver at blive gravid eller måske lige er blevet det eller bar en man kan snakke med og shoppe med alt det vi tøsser nu laver  

hilsen  henriette  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

PinkLadybug

tulle92 skriver:

hej alle i skønne tøsser

er en ung pige fra valby i kbh 

søger en veninde som prøver at blive gravid eller måske lige er blevet det eller bar en man kan snakke med og shoppe med alt det vi tøsser nu laver  

hilsen  henriette  

Hej Henriette..

Jeg er altid frisk på nye veninder..

Jeg hedder Annika, er 17 år og går til dagligt på efterskole på vestsjælland,når jeg ikke er på efterskole bor jeg på Amager..Jeg er hverken gravid eller prøver- Men interessere mig meget for børn og babyer, så derfor jeg er inde på denne her side...Er ikke det store "party menneske"- Men siger aldrig nej til en shoppetur/hyggedag med veninderne...

Kontakt mig gerne, hvis jeg kunne interessere dig!.

KH:

Annika

Anmeld

15. januar 2011

Pullemulle

PinkLadybug skriver:

Hej Henriette..

Jeg hedder Annika, er 17 år og går til dagligt på efterskole på vestsjælland,når jeg ikke er på efterskole bor jeg på Amager..Jeg er hverken gravid eller prøver- Men interessere mig meget for børn og babyer, så derfor jeg er inde på denne her side...Er ikke det store "party menneske"- Men siger aldrig nej til en shoppetur/hyggedag med veninderne...

KH:

Annika

Det kommer slet ikke bag på mig at du også skriver Veninde/hygge-dage/shopping-ture kan man ikke få for mange af

Anmeld

15. januar 2011

PinkLadybug

Pullemulle skriver:

Det kommer slet ikke bag på mig at du også skriver Veninde/hygge-dage/shopping-ture kan man ikke få for mange af

Præcis!..

Anmeld

15. januar 2011

tulle92

PinkLadybug skriver:

Hej Henriette..

KH:

Annika

hej annika hvor har du lyst til at skrive ?* 

Anmeld

15. januar 2011

PinkLadybug

tulle92 skriver:

hej annika hvor har du lyst til at skrive ?* 

Jamen altså om det er herinde,skype,facebook eller ja.. hvad vil du helst?.. Du kan jo lige sende mig en privat besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.