Siber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Stumpen

Karsten og Mathilde tager til Norge her i uge 8. Jeg har lige set i en tv-reklame at intersport har to sæt skiundertøj til 250 kr.. Så var det at jeg tænkte om vi kan købe det i str. 5 år, så hun kan bruge det to sæsoner eller bliver det så for stort så hun ikke kan holde varmen? (De er kun deroppe en uge pr. sæson)

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Monica

Bare for at gøre lidt reklame... Sportmaster, hvor jeg arbejder, har sæt til 99,95... Ved godt at det ikke var det indlæget handlede om...

Monica

Anmeld

15. januar 2011

Stumpen

Monica skriver:

Bare for at gøre lidt reklame... Sportmaster, hvor jeg arbejder, har sæt til 99,95... Ved godt at det ikke var det indlæget handlede om...

Monica

Er det på bud?? og hvor længe har I det??

Anmeld

15. januar 2011

Siber

Stumpen skriver:

Karsten og Mathilde tager til Norge her i uge 8. Jeg har lige set i en tv-reklame at intersport har to sæt skiundertøj til 250 kr.. Så var det at jeg tænkte om vi kan købe det i str. 5 år, så hun kan bruge det to sæsoner eller bliver det så for stort så hun ikke kan holde varmen? (De er kun deroppe en uge pr. sæson)

-Anja

Hej,

Nej jeg tror sagtens at du kan købe det i str 5 år. Vi køber også uld undertøjet et nummer større end de bruger, så de også kan bruge det i 2 sæsoner.

Hun skal ikke svømme i det, men det gør jo ikke noget det er lidt for langt på ærmer og ben.

Knus Siber

Anmeld

15. januar 2011

Stumpen

Siber skriver:

Hej,

Nej jeg tror sagtens at du kan købe det i str 5 år. Vi køber også uld undertøjet et nummer større end de bruger, så de også kan bruge det i 2 sæsoner.

Hun skal ikke svømme i det, men det gør jo ikke noget det er lidt for langt på ærmer og ben.

Knus Siber

Tak  hvor længe bliver I egentlig deroppe?

Anmeld

15. januar 2011

Siber

Stumpen skriver:

Tak  hvor længe bliver I egentlig deroppe?

Det ved vi ikke helt. Men vi tager et år ad gangen.

Vi har begge to fast job, så muligvis bliver vi her i 3-5 år endnu, men det kommer an på så meget. Til sommer skal Alma starte i skole, men om JOhanna også kommer til at gå i skole i Norge, det ved vi ikke endnu!

Hvor skal de hen og stå på ski?

Anmeld

15. januar 2011

Stumpen

Siber skriver:

Det ved vi ikke helt. Men vi tager et år ad gangen.

Vi har begge to fast job, så muligvis bliver vi her i 3-5 år endnu, men det kommer an på så meget. Til sommer skal Alma starte i skole, men om JOhanna også kommer til at gå i skole i Norge, det ved vi ikke endnu!

Hvor skal de hen og stå på ski?

Synes det kanont at I kan rejse væk og få sådan en på opleveren.. Jeg turde ikke...

De skal til Hafjell, der har hans forældre en campingvign stående fast..

Anmeld

16. januar 2011

Monica

Stumpen skriver:

Er det på bud?? og hvor længe har I det??

Det er et fast tilbud vi køre med her i vinter....

Anmeld

16. januar 2011

Stumpen

Monica skriver:

Det er et fast tilbud vi køre med her i vinter....

Anmeld

16. januar 2011

Monica

Nu ser jeg (til min skræk) at du bor i vestjylland. Det er ikke alle sportmaster der kører med de samme tilbud. Men hvis du er tvivl, så send en mail til butikken inden du (måske) kører forgæves...

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.