Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
paprika skriver: Jeg er knust! I nat kl 02.47 blev jeg hentet med ambulance. Jeg havde kræftige mave smerter, og kunne ikke holde dem ud. Da jeg kom ind på sygehuset begyndte jeg at bløde voldsomt. Og jeg blev scannet, hvor de kunne se at babys hjerte ikke slog. Jeg er nu UDEN baby i maven, og gud hvor er det frygteligt :'/
Jeg er knust!
I nat kl 02.47 blev jeg hentet med ambulance.
Jeg havde kræftige mave smerter, og kunne ikke holde dem ud.
Da jeg kom ind på sygehuset begyndte jeg at bløde voldsomt. Og jeg blev scannet, hvor de kunne se at babys hjerte ikke slog.
Jeg er nu UDEN baby i maven, og gud hvor er det frygteligt :'/
Åh din stakkel... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Mange tanker og knus herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sender dig en masse tanker, og håber at du/i kan finde støtte i hinanden, og får den hjælp i har behov for.
Mette
Hvor er jeg ked af det på jeres vegne - der er ikke nogen ord der kan trøste... Et stort knus til dig og din mand!!!
Knus
Nej det er løgn... Jeg får ondt i maven og tårer kommer frem... Jeg bliver tom for ord og tænker stakkels stakkels dig...
Så langt fremme og dog så tæt på mål...og så pludselig ingenting...
Jeg føler med dig og sender dig mange varme knus...
Majbritt
Åhh nej. Hvor er det frygteligt
Sender dig et stort trøstende, selvom det nok ikke hjælper så meget. Jeg føler virkelig med dig.
Puha ved slet ikk hva jeg skal sige men et stort herfra.
Skrækkeligt, stakkels dig (og din mand).
Herfra også
åhh sidder med en kæmpe klump i halsen og maven... det er så forfærdeligt..! føler så meget med jer.. har haft lidt det samme inde på livet er så ked af det på jeres vejne..
Det gør mig forfærdelig ondt...
Sender jer en masse varme tanker..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128