hygge aften for 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2008

Astrid P

fam.4xc skriver:

Her er der ik den store forskel på om det er en onsdag eller en lørdag, for hvis vi vil gøre noget særligt for os selv eller hinanden gør vi det når vi har lyst...

Og så får vi jo aldrig passet vores unger, så det er jo hip som hap om det hedder hverdag eller weekend :)

Vi hygger om hinanden dagen igennem.. når ungerne så er lagt finder vi sammen i sofaen, enten bare til lidt snak, nus, eller en film...
Andre dage går vi bare tidligt i seng og ligger i ske :P
Og nogen dage hygger vi som også bare med hver vores computer ved siden af hinanden:D

Vi går dog altid i seng samtidig og elsker noget så simpelt at stå og børste tænder sammen ;)

Nu bliver jeg nysgerrig... Får I aldrig jeres børn passet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

fam.4xc

Man må godt være nysgerrig ellers finder man jo aldrig ud af noget :)

Men jo vi får Caroline passet når hun er i BH og ellers ik.... Catrine starter snart vuggestue og så skal hun så også til at passes af andre end os...

Og når så de begge er afsted er planen indimellem en fridag sammen i dagtimerne og hente unger tidligt og hygger allesammen - som vi gjorde før Catrine kom til og Caroline var i inst :P

Vi har det bedst med at bruge vores vågne tid sammen som familie og synes der går for meget tid fra os i forvejen de timer vi alle er på job eller i inst, men er så også særlige opmærksomme på at pleje hinanden når ungerne så er lagt ;)

Anmeld

16. september 2008

Astrid P

Jamen jeg vil skam også helst være sammen med min datter alt det jeg overhovedet kan! Men ind imellem får vi hende passet om aftenen hvis vi skal noget som hun ikke kan være med til. Fx skal vi til Stevie Wonder koncert i morgen, der ville jeg ikke byde hverken hende eller mig at skulle have hende med... Så hun skal passes af min søde veninde hele eftermiddagen og aftenen.

Anmeld

16. september 2008

fam.4xc

Og så skal I også gøre det for I tager jo afsted fordi I har lyst/brug for alene tiden eller gerne vil noget hvor lille pigen ikk kan deltage - der er vi bare ik nået til endnu - ved ik om det kommer men ik indtil videre ihvertfald....

Vi deltager jo så kun i ting hvor pigerne kan være med eller det blir jo på deres primisser, og det er koncerter ik lige til som du selv siger :P

God fornøjelse imorgen :)

Anmeld

16. september 2008

A.I.G.

så har vi sex eller går til koncert .............

;o)

Anmeld

17. september 2008

moniquesmor

så har vi sex eller går til koncert .............

;o)

hehe jaah så lige ud kan man også sige det hehe;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.