Maven 33+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Kløver

Fik lige taget et par billeder med mobilen, så undskylder lige den knap så gode kvalitet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

-Milla-

Fin mave. Fik lige skrevet det i min egen tråd også, og at det var en pige, men det ved I jo ikke kunne jeg lige se. Så det bliver spændende at se om det er en pige eller dreng.

Anmeld

15. januar 2011

Kløver

-Milla- skriver:

Fin mave. Fik lige skrevet det i min egen tråd også, og at det var en pige, men det ved I jo ikke kunne jeg lige se. Så det bliver spændende at se om det er en pige eller dreng.

Tusind tak, og ja bliver rigtig spændende

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

En riiiigtig fin babyhule!

Anmeld

15. januar 2011

Kløver

Secrets skriver:

En riiiigtig fin babyhule!

Tusind tak

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Maja84 skriver:

Tusind tak

Det var så lidt! Glæder mig til at se, hvem der gemmer sig derinde

Anmeld

15. januar 2011

Kløver

Secrets skriver:

Det var så lidt! Glæder mig til at se, hvem der gemmer sig derinde

også mig

Hvad med jer, er der snart gode nyheder på vej

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Maja84 skriver:

også mig

Hvad med jer, er der snart gode nyheder på vej

Jeg håber det! Jeg har testdag om en uges tid.. Men jeg prøver på ikke at overanalysere symptomer, for jeg synes jo der var en masse sidste måned, men der var ingen gevinst. SKal dog tisse HELE tiden pt. Og jeg har ikke ondt, når jeg tisser. Så enten er det en blærebetændelse med sjove symptomer, ellers kan det måske være? Ej nej, ikke flere håb-tanker

Anmeld

15. januar 2011

Kløver

Secrets skriver:

Jeg håber det! Jeg har testdag om en uges tid.. Men jeg prøver på ikke at overanalysere symptomer, for jeg synes jo der var en masse sidste måned, men der var ingen gevinst. SKal dog tisse HELE tiden pt. Og jeg har ikke ondt, når jeg tisser. Så enten er det en blærebetændelse med sjove symptomer, ellers kan det måske være? Ej nej, ikke flere håb-tanker

Vi lavder være med at snakke om det, men så kan jeg jo håbe for dig, og krydse fingre i smug

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Maja84 skriver:

Vi lavder være med at snakke om det, men så kan jeg jo håbe for dig, og krydse fingre i smug

Tak for de krydsede fingre! Håber de giver gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.