Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
*Sofie* skriver: Hej igen Så er tøjet modtaget!Malou hopper rundt i den lilla/pink stribede katvig-kjole nu, er hun er bare SÅ lækker i den!!Så jeg blir altså nødt til at købe den du også har med orange/hvide striber...
Hej igen Så er tøjet modtaget!Malou hopper rundt i den lilla/pink stribede katvig-kjole nu, er hun er bare SÅ lækker i den!!Så jeg blir altså nødt til at købe den du også har med orange/hvide striber...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Albertesmor skriver: Super det er en deal.Skal du også købe de orange strømpebukser fra Melton jeg har der passer til ???
Super det er en deal.Skal du også købe de orange strømpebukser fra Melton jeg har der passer til ???
Bum bum...hva ska du ha for begge dele inkl. porto?
Albertesmor skriver: Sød kjole i Græsk bomuld købt i Grækenland. Brugt 2 gange 30,00
Sød kjole i Græsk bomuld købt i Grækenland.
Brugt 2 gange
30,00
Str?
CelinasMommy skriver: Str?
*Sofie* skriver: Bum bum...hva ska du ha for begge dele inkl. porto?
Albertesmor skriver: 150,00
150,00
Deal...Jeg overfører pengene med det samme
Hej du!Jeg har først haft tid til at hente pakken på posthuset i dag Men ih, hvor jeg glæder mig til at proppe Malou i den stribede kjole...Den er bare alt for fed
*Sofie* skriver: Hej du!Jeg har først haft tid til at hente pakken på posthuset i dag Men ih, hvor jeg glæder mig til at proppe Malou i den stribede kjole...Den er bare alt for fed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128