bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2008

ditte0512

Hejsa skønne kvinder..

Er der nogle af jer der har gode råd til lindring af smerter fra bækkenløsning? Jeg har de sidste par måneder haft ondt hvis jeg har gået for meget samt når jeg vender mig i sengen og skal ind eller ud af bilen, men det har været til at udholde, men så i aftes fik jeg virkelig virkelig ondt jeg kunne ikke gå selv og da der er 2 måneder til min termin synes jeg næsten jeg er nødt til at finde en eller anden løsning... Håber der er nogle gode råd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Fam. Madsen

hey
jeg havde også bækkenløsning sidst i min graviditet og jeg låntet et varme tæppe som jeg lage nede ved min lænd og det hjalp mig..:D

du kan prøve om det også kan hjælpe dig:D

god bedring... husk og slappe af

Anmeld

16. september 2008

monstar99

har selv bækkenløsning jeg fik nogen råd fra lægen som har hjulpet til at det ikke er så "slemt" idag.
Gå efter smerterne, pude mellem/under bene når du ligger ned, gå ind og ud med samlet ben af bilen.osv.

Synes det der hjælp mest var jeg stoppede med at gå min daglige morgentur med vores 2hunde plejede at tager dem ud i 1time iskoven hverdag.

Ellers er det bare at prøve at holde sig i ro.

Når jeg tager ud at købe ind tager jeg en indløbsvogn og støtte mig til så det ikke gøre så ondt at gå en længe tur i feks bilka eller kvickly extra.

Anmeld

28. september 2008

quar20

Jeg har det selv nu og jeg fik at vide af min fys. at jeg skulle købe en sækkestol.. en lille en.. Så sku jeg sætte mig på kanten af sofaen og trække sofabordet helt frem til mine ben.. Så sku jeg lægge sækkestolen på bordet og derefter lægge mig over sækkestolen.. Imens skal kæresten massere lænden..! Men jeg syntes i sig selv det er dejligt at ligge der på sækkestolen selvom det ser rimelig sjovt ud.. Men du får strukket ud i lænden og det er rigtig rart.. Desuden har jeg en varmepude jeg ligger med enten på lænden eller ved underlivet morgen og aften... Det hjælper også mig rigtig meget...
Håber du får nogle gode råd du evt. kan lindre smerten med..
Knus Maria

Anmeld

28. september 2008

A.

jeg haft svær bækkenløsning:( du kan får alt mulige øvelser fra din læge og du kan google bækkenløsning der findes en hjemmeside om det..
når du skal ud af bilen så skal du gøre det med begge ben og det samme når du skal komme ud af sengen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.