Dynen op over hovedet .. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.399 visninger
9 svar
1 synes godt om
14. januar 2011

morethanperfect

Heej <3

Min søn er 2 en halv måned , og han er begyndt at trække dynen opover hovedet når han prøver at falde i søvn .. Så når han vågner skal jeg "finde" ham under dynen .. Er der andre der har prøvet det ? Og er det normalt ?? 

Knus Tine <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SussieThyssen

Masser af børn gør det..det er en form for hule- og tryghedstrang.
Biv ham en gammel blød, stofble eller et godt forvasket bomuldstørklæde at putte under i stedet, eller en gammel t-shirt af din, som du har sovet i.
Så skal du heler ikke bekymre dig over, om han nu også får luft nok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

morethanperfect skriver:

Heej <3

Min søn er 2 en halv måned , og han er begyndt at trække dynen opover hovedet når han prøver at falde i søvn .. Så når han vågner skal jeg "finde" ham under dynen .. Er der andre der har prøvet det ? Og er det normalt ?? 

Knus Tine <3

Gud hvor praktisk... så er man fri før at putte dynen på hele tiden... det gør min pige, og hun bliver så kold hehe

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Masser af børn gør det..det er en form for hule- og tryghedstrang.
Biv ham en gammel blød, stofble eller et godt forvasket bomuldstørklæde at putte under i stedet, eller en gammel t-shirt af din, som du har sovet i.
Så skal du heler ikke bekymre dig over, om han nu også får luft nok.

Kærligst
Sussie

Jeg har lagt hans sutteklud ned til ham og dynen længere nede , og under armene , men på en eller anden mærkelig måde får han den derop alligevel ? 

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Mor til prinsessen :-) skriver:

Gud hvor praktisk... så er man fri før at putte dynen på hele tiden... det gør min pige, og hun bliver så kold hehe

Ja han havde også en periode hvor han sparkede den af , men det er jo meget normalt

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Jeg har lagt hans sutteklud ned til ham og dynen længere nede , og under armene , men på en eller anden mærkelig måde får han den derop alligevel ? 

Tror nu ikke du skal være så bekymret..han skal nok skubbe dynen væk, hvis det bliver for varmt eller trangt

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Tror nu ikke du skal være så bekymret..han skal nok skubbe dynen væk, hvis det bliver for varmt eller trangt

Okay .. Godt nok

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

morethanperfect skriver:

Heej <3

Knus Tine <3

Jeps tiden tilbage til maven agtigt, og lukke af for lyde lys og andre forstyrrende elementer, helt normalt

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Albertesmor skriver:

Jeps tiden tilbage til maven agtigt, og lukke af for lyde lys og andre forstyrrende elementer, helt normalt

Okat Tak

Anmeld

14. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

morethanperfect skriver:

Ja han havde også en periode hvor han sparkede den af , men det er jo meget normalt

jeps i know

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.