Uhmm blod???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Kay

oki... min menes startede d. 1 jnuar... så er nu på 13. dagen... og så er jeg begynt at småbøde!?!?! det skulle jo ellers være lige omkring æl hvis den var reglmessig fra start???

kan man godt bløde lige omkring æl? er det normalt?

det er ik sådan "brun" gammel blod, med rødt og helt frisk... vi havde ikke  i går, så det er ik derfor...

hvad kan det være... er total forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

håber på baby :-)

Du kan godt bløde lidt under ægløsning

Knus

Anmeld

14. januar 2011

Filippa & Liva

du kan godt bløde lidt ved ægløsning.. ellers kan det være pletblødning som også er normalt efter pille stop. 

Anmeld

15. januar 2011

Kay

oki... har så derud over menes smerter... og har haft KÆMPE tudeture hele dagen HELT UDEN grund!!!

nå men vi må på den

og se om det virker

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Kay skriver:

oki... har så derud over menes smerter... og har haft KÆMPE tudeture hele dagen HELT UDEN grund!!!

nå men vi må på den

og se om det virker

Håber det bare er ÆG! Og undskyld, men hold kæft den smiley er sjov, jeg grinede hver gang du skrev den her i debatten. Det var egentlig bare derfor jeg lige ville skrive, sorry

Anmeld

15. januar 2011

Kay

Secrets skriver:

Håber det bare er ÆG! Og undskyld, men hold kæft den smiley er sjov, jeg grinede hver gang du skrev den her i debatten. Det var egentlig bare derfor jeg lige ville skrive, sorry

er også selv helt vild med den... den siger jo bare det hele

men vi har i altfald gjort hvad vi kunne

så nu er der bare tilbage og vente og se... og så skal mnan jo ik glæmme hyggen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.