Nyhederne her til aften :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Maria-s

Ej phu må lige ud med det. Fik det lige HELT skidt og blev SÅ ked af det. Sidder her og surfer rundt på nettet. Nyhederne køre på TV 2 og jeg høre så noget med noget oversvømmelse. Får ikke fat i hvor det er henne, men ser en kvinde svinge sig i et tov ud over noget vand med sin hund under den ene arm. Hun kommer ikke højt nok op og ryger halvt i vandet. Hun giver slip på hunden

Jeg ved godt hun sikkert var nødt til det for at redde sit eget liv, men jeg kan bare slet ikke have sådan noget, mit hjerte brister SÅ meget når jeg ser dyr lide en grum skæbne. Ja det er faktisk sådan at det berører mig mere at se en hund forsvinde i bølgerne end et voksent menneske...... Ved godt det ikke er rationelt, men åhhhh altså har selv hund og bare TANKEN om at der skulle ske ham noget, kan få mig til at græde!.....  Og ja det er bestemt ikke blevet bedre med at håndtere sådanne ting, efter jeg er blevet gravid og fyldt med hormoner. Så ikke flere nyheder til mig i aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

MorEllen

Jeg forstår såå godt hvad du mener! Der går en rekalme for en eller anden dyrebeskyttelse på en kanal vi har, og hver gang jeg ser den begynder jeg bare at stortude ... de viser forskjellgie dyr der er blevet mishandlet eller sviktet.
Jeg tror den voldsomme reaksjonen må være en kombinasjon af et stoort for dyr og disse svangerskapshormonerne som er i sving her..  

Anmeld

14. januar 2011

Kats

Ja det er så ekstremt voldsomt med de omfattende oversvømmelser der er lige nu i det sydøstlige Brasilien og Australien.
Jeg har det ligesom dig. Jeg bliver så ulykkelig - altså virkelig ulykkelig - gravid eller ej - når jeg ser den slags billeder.. de printer sig fast i hukommelsen og jeg må derfor gå udenom!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.