Hej Ladies.
Nu nærmer vi os Lauras 1 års fødselsdag.
Jeg havde på forhånd sagt at jeg ikke ville amme længere end et år hvis jeg skulle være så heldig at amningen bare kørte. Og så heldig har jeg været 
Nu står vi så overfor at skulle planlægge stoppet og jeg begynder at blive i tvivl om nogle forskellige ting så nu vil jeg spørge Jer og håbe på svar 
1. hvordan stopper man lettest? skal jeg bare stoppe og lade hende være ked, hvis hun bliver det eller skal jeg lade Daniel være alene hjemme med hende?
2. hvad med mælkestop? skal jeg have ammestop pille, stramme brysterne ind, lade dem være? bum bum bum...
3. hun bliver tit hys når hun skal ammes og det kan slet ikke gå hurtigt nok med at få pakkerne brysterne frem. Hun var, inden hun blev syg i december, nået dertil at hun ikke rigtigt gad amme. Hun kunne ikke koncentrere sig og vi tænkte at det var den bedste måde at hun selv sagde stop (selvom moren syntes det var MEGET hårdt
) men nu bliver hun som sagt meget ivrig og begynder at græde og suger sig så ellers fast som en anden igle. Er det fordi hun vil dominere det nu og vil have lov at bestemme eller er det fordi det er der hun finder tryghed efter al sin sygdom? Ved godt det ikke er et nemt spørgsmål, men hvis hun forsøger at dominere skal jeg naturligvis stoppe nu, hvorimod hvis det er tryghed så er det vigtigt jeg venter lidt... ikke?
Jeg tror det var de spørgsmål jeg havde lige nu... Der kommer sikkert flere 
knus Caroline
Anmeld