SE Her!!!! Drømmebrudekjolen kan købes billigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. februar 2011

mamani

Jeg bor lige lidt nord for Aalborg... hvor langt kommer du/I fra?

Tja, nypris er omkring 10.000 kr. men kom med et bud, hvis I er intereseret, så vil jeg tage stilling til, hvad jeg vil sælge det hele for...

Det er jo lidt svært at skille sig at kjolen, men syntes også bare andre skal have glæden af og have sådan en vidunderlig kjole, istedet for den bare hænger i skabet og samler støv!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

mamax3

mamani skriver:

Drømme brudekjolen, som du også skal have glæden af at have på til dit bryllup.

Mærket er St. Patrick - størrelsen er vedhæftet i billedet.

Den er med perler og palietter øverst og på stropperne, har skrå snit over  foran /draperinger og og med lang slæb, som man kan hægte op, fx. når brudevalsen skal danses.

Taske og sko i str. 38 følger med.

Skal ses, så kom og kig og prøv!!!

UK str 12 er det der svare til en DK M/L 

Anmeld

23. februar 2011

mamani

Er der ingen der tør byde ?? Min ide var nok omkring 3.000 kr. - lyder det helt tosset??

Anmeld

23. februar 2011

pussepige

mamani skriver:

Er der ingen der tør byde ?? Min ide var nok omkring 3.000 kr. - lyder det helt tosset??

Nu skal jeg ikke giftes er lykkelig gift.. Men synes ihvertfald det er billigt for den smukke kjole

Anmeld

12. april 2011

mamani

Ingen brudeklare piger, der kunne tænke sig denne dejlige kjole...???

Anmeld

13. maj 2011

mamani

Er der virkelig ikke nogen unge kvinder, der har lyst til at blive gift i denne dejlige brudekjole???

Anmeld

13. maj 2011

mamani

Chewy skriver:

Lige sådan en kjole, jeg står og mangler Jeg er dog temmelig gravid lige nu, så kan ikke engang prøve den nu - men hvis du stadig har den efter jeg har født (har termin 26. april) så vil jeg gerne se og prøve den. Vi har godt nok udskudt brylluppet til sommeren 2012, men man må jo slå til, når man ser det man godt kan li

Er den en smule rosa egentlig? Den har lidt et rosa skær på billederne (ikke at det gør noget)

Kan se du nu har født.. tillykke med din lille !

Er du klar til at købe brudekjole??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.