Morgenmad,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

Plysbjørnen

hvad giver i jeres små poder til morgenmad??? Laura gider absolut ikke spise havregrød, heller ikke ren yoghurt, men gider godt yoghurt m/havregryn... men det kan hun jo ikke få hele tiden der skulle jo gerne være lidt variation...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 6+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

Sille

Freja får stadig risgrød, majsgrød osv.. eller havregrød.. Div pulvergrød også..
Nogle gange lidt brød eller yoghurt. Du kan også lave øllebrød..

Det sikkert ikke en hjælp, da du sikkert kender alle disse muligheder.. :)

-sille

Anmeld

20. februar 2008

Anja

Elias spiser havregrød med smørklat og frisk revet æble. Han elsker det. Der glider altid lidt ekstra ned, hvis jeg har puttet en knivspids vanilie sukker i. Ved ikke om det er fy fy, men drengen elsker det.

Inden han kom på alm havregrød til morgenmad spiste han længe færdiggrøden der hedder hvede/havre grød med frisk frugt. Den var en god overgang til den alm havregrød som han spyttede ud i første gange jeg prøvede det.

Du kan også give øllebrød ....

Anmeld

20. februar 2008

Muffinmus

havregrød med mme og frugt i. Han gider ikker en havregrød:)
Men det var det min SP sagde var den bedste morgenmad at give et barn, så er glad for den går med frugt på...hi hi, snyder ham lidt

Anmeld

20. februar 2008

Monica

Gustav får havregrød med frugtmos eller øllebrød... Begge dele æælsker han...
Hvis han ikke vil spise alm havregrød, så blend havregrynene først, når den er kogt godt sej, så rør den lind med en klat smør og frugtmos... Så bliver den lige go....:P

Monica - som hellere må tage sig af lille brokke Gustav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.