Kan det virkelig passe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. september 2008

Mathilde

..at jeg skal blive ved med at have mens. lignende smerter efter jeg stoppede med prævention d. 30 august?
Jeg kan jo ikke blive ved med at have ægløsning;) og jeg kan jo heller ikke allerede være gravid!
Ved I om det kan have noget at gøre med, at jeg ikke længere får de hormoner fra min prævention som jeg har været på i 1år og 7mdr ca...

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

miver

Uden at vide det tror jeg kroppen reagere på du er stoppet på præventionen og måske er det derfor du har lidt mens. lign. smerteEr sikker på det har noget med hormonerne at gøre;)

Håber for dig det snart holder op

(H) herfra
Og pøj pøj med det :D

Anmeld

15. september 2008

MorCamilla

Hejsa Mathilde..

Tror måske godt at det kan have noget at gøre med de homoner du plejer at få i kroppen, dem skal kroppen lige vende sig til at der ikke kommer mere og det kan sikkert godt give mens. lignende smerter...

Jeg håber snart at det holder op igen, men jeg synes at kan huske et eller andet om at der går ca 3 måneder før alle homonerne fra p-piller er ude af kroppen...

Knus fra Camilla.

Anmeld

15. september 2008

Mathilde

Mange tak for svar:)

Så satser jeg på at det er helt normalt. Det er godt nok ikke p-piller jeg har taget, men har brugt Nuva-ring, men den frigiver jo også hormoner.....
Jeg har før stoppet med prævention hvis jeg ikke har haft en kæreste, men har nu ikke haft mens. lignende smerter før(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.